4 תשובות
בונות טת השריר אז אפשר להגיד אבל לא נראה לי
שואל השאלה:
הכוונה נגיד יש לי כרס, זה לא יגדיל אותה נכון?
הכוונה נגיד יש לי כרס, זה לא יגדיל אותה נכון?
אנונימית
לא יגדיל
אם תעשי רק כפיפות בטן ותרגילים לבטן בלי להיות בגירעון קלורי שלילי, כן. זה יגדיל לך את הכרס, ואני אסביר לך למה
לכל בן אדם יש את שכבת הקוביות בבטן והיא נמצאת מתחת לשכבת השומן בבטן, כשאת עושה תרגילי בטן את רק מחזקת את שרירי הבטן ולא שורפת את השומן הבטני, ואז הבטן תיראה יותר נפוחה וגדולה בגלל ששרירי הבטן גדולים
בגלל זה, צריך להיות בגירעון קלורי, וככה מורידים את השומן הבטני ועל הדרך את יכולה לעשות תרגילי בטן שיחזקו את הקוביות בבטן
לכל בן אדם יש את שכבת הקוביות בבטן והיא נמצאת מתחת לשכבת השומן בבטן, כשאת עושה תרגילי בטן את רק מחזקת את שרירי הבטן ולא שורפת את השומן הבטני, ואז הבטן תיראה יותר נפוחה וגדולה בגלל ששרירי הבטן גדולים
בגלל זה, צריך להיות בגירעון קלורי, וככה מורידים את השומן הבטני ועל הדרך את יכולה לעשות תרגילי בטן שיחזקו את הקוביות בבטן
באותו הנושא: