5 תשובות
שום דבר ווטפאק
לא טוב. את צריכה פחמימות וזה קצת בלי קשר
לא מספיק אדוני
לא מספיק כלל וכלל.
יותר חלבון, ברזל, ופחמימות.
אל תנסי לרדת במשקל בלי תזונאית.
את עלולה לפגוע בעצמך.
תאהבי את עצמך, את מהממת כמו שאת.
מוזמנת לפרטי❤
יותר חלבון, ברזל, ופחמימות.
אל תנסי לרדת במשקל בלי תזונאית.
את עלולה לפגוע בעצמך.
תאהבי את עצמך, את מהממת כמו שאת.
מוזמנת לפרטי❤
לא מספיק בכלל, כמות כזו פוגעת בגוף, אין לו אנרגיה כדי לתפקד ולהתקיים, את חייבת להוסיף
באותו הנושא: