8 תשובות
כן , והיי הכול בסדר תפנה אלי בפרטי
כן
זאת רק הרגשה, אתה לא באמת תשתגע
זאת רק הרגשה, אתה לא באמת תשתגע
לא בדיוק. זאת הרגשה של להשתגע.
וזה חולף. כי בסופו של דבק הכל חולף
וזה חולף. כי בסופו של דבק הכל חולף
שואל השאלה:
החוסר שקט זה מה שהורג בעיקרון
החוסר שקט זה מה שהורג בעיקרון
אנונימי
אתה מדהים ואתה תעבור את זה באמת חרדה זה משהו שאפשר לעבור. זה לא לנצח ממש לא
מוזמן לפנות אלי בפרטי לדבר איתי לשכוח מהחרדה. זאת השיטה. גם אני סובל מהחרא הזה
רוצה אחי?
הגיוני ואתה ממש לא משתגע זה יעבור לך אל תדאג
באותו הנושא: