6 תשובות
נו בשביל מה יש טלפון.
שואל השאלה:
אתם לא מבינים קמתי בעשר והייתי בטלפון עד עכשיו
שואל השאלה:
וזה לא כיף
אתה צודק אחי. זה לא אנושי כל היום להיות על הטלפון... אולי תכין לעצמך אוכל? (מה שעשיתי כשהייתי בבידוד... יצא טעים דווקא)
אני בכיף הייתי במקומך
שואל השאלה:
בצלאל סליחה לא שמתי לב שאין לי מספיק פרחים