7 תשובות
פה בשבילך בכל דקה כל שעה מתי שאתה רק צריך מוזמן לפרטי
מבטיחה להיות פה בשבילך
אתה לא לבד ( :
מכירה את ההרגשה לצערי גם אני ממש עצובה ובד'כאון אבל הדרך לצאת מזה זה לדעת שהכל עובד ובלי עצב לא היה שמחה קראתי על עצות בגוגל וזה עזר לי , אני עדיין קצת עצובה אבל זה עזר ואני מרגישה שזה מתחיל לעבור
אנונימית
אני מאוד ממליצה לך לעשות דברים שאתה אוהב ואם אין אז למצוא. זה מאוד חשוב שיהיה לך הנאה ועיסוק בחיים שלך.
אם יש לך לחץ כל שהוא בחיים תנסה להוריד אותו ותזכור שזה יעבור בסופו של דבר!
אם אתה עצוב בגלל שאתה מאוכזב באנשים או כל דבר אחר תסתכל על הצד החיובי ותגיד לעצמך שאתה שמח שהדבר הזה קרה כי זה לימד אותי 1 , 2 , 3.
לא משנה מה קרה לך אני פה בשבילך תמיד❤
לי עוזר לראות סדרה או לצאת עם חברות זה מסיח את הדעת
היי, נשמע שאתה מתמודד עם תקופה לא קלה, בה אתה מרגיש עצב רב, ייאוש, פחד ובדידות. כמה זמן אתה כבר מרגיש ככה? יצא לך לשתף מישהו בתחושות שלך? חשוב שתמצא מקום לפרוק ולשתף ולא תתמודד עם זה לבד...
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר עלייך ועל מה שאתה עובר, אשמח להוות אוזן קשבת. בוא ננסה לחשוב יחד מה יוכל לעזור לך להתמודד עם המצב ולהרגיש טוב יותר. אתה יכול לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital; למייל [email protected]. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.

מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל