5 תשובות
שואל השאלה:
citrus medica
זה מה שיש לך להגיד לי? את מבינה שאני כל יום מוותר לו ולא עושה כלום. היום זה באמת היה קו אדום.
אנונימי
קודם כל,
אל תתן למשהו שירגיש שזה פוגע בשפיות שלך, תסביר למורה בצורה יפה שהתלמיד שאתה יושב לידו משגע אותך.
וגם טיפ קטן-
אם תפתח את הבוקר בחיוך ובאושר אמיתי כל היום שלך יהייה מדהים.
אני מבטיחה לך את זה.
תגיד לרכזת או למנהלת על המורה הזאת
הם כבר יטפלו בה ואני חושבת שאתה תתחיל להרגיש טוב יותר לאט לאט
שומע יאח יקר ובכיר
קראתי מה שרשמת וזה נשמע כאילו יש לך איזה בעיית עצבים כי לא כולם היו מגיבים ככה ועוד לשאלות של אנשים שאתה בכלל לא מכיר
זה בסדר גם לאח שלי היה את זה והוא בלי זה כבר שלוש שנים בגלל שהוא טיפל בזה ולא דרך תרופות
אם תסתכל על דברים בצורה שלילית כל היום שלך ילך על הילד הזה ועל השאלות האלה ועל עצבים שאתה מבזבז על זה וזה לא נכון לחיות ככה
קח דברים בקל ותהיה קליל ונחמד אל אנשים , תבוא תסביר למורה יפה למה אתה לא יכול לשבת ליד הילד הזה
תלך תעשה דברים שאתה אוהב תצא עם חברים תשמע מוזיקה תעשה דברים שיסיחו את דעתך מהעצבים תגרום לעצמך להרגיש טוב. ככה זה יכול להתחיל להשתפר
בבוקר תקום באנרגיות טובות ואל תתן לאנרגיות שליליות ולעצבים לשלוט עליך כי אתה בעצמך יודע לאן זה מביא
זאת דעתי מקווה שתקרא ואולי תיקח מפה משהו להלאה
שואל השאלה:
באמת שאני לא בן אדם עצבני, אני רגוע בדרך כלל. הפעם האחרונה שרבתי מכות הייתה בכיתה ב' או משהו כזה...
הוא פשוט הוציא אותי מעצבים היום, אבל כל כך! אם הייתם במקומי, אני יכול להישבע לכם שגם אתם הייתם עושים את אותו הדבר או יותר גרוע.
אנונימי