10 תשובות
אנונימית^^
נכון, לא צריך לאכול הרבה לפני אימון
אבל בוא לא יכול לצאת לריצה איך שהוא קם בלי לאכול
נכון, לא צריך לאכול הרבה לפני אימון
אבל בוא לא יכול לצאת לריצה איך שהוא קם בלי לאכול
אני תמיד יוצאת לריצה על הבוקר מקסימום כוס מים
פחות כבד על הבטן אבל כן הוא יכול לאכול משהו קטן לא ארוחה שלמה
פחות כבד על הבטן אבל כן הוא יכול לאכול משהו קטן לא ארוחה שלמה
אנונימית
נכון
אנונימית זה הרגל רע
זה לא בהכרח יגרום לך להתעלף או להרגיש רע אבל תמיד עדיף לאכול לפני אימון, גם אני חשבתי כמוך אבל זה לא בריא בכלל. תאכלי לפני אימון גם אם זה מרגיש לך לא יעיל, זה תמיד חשוב:)
זה לא בהכרח יגרום לך להתעלף או להרגיש רע אבל תמיד עדיף לאכול לפני אימון, גם אני חשבתי כמוך אבל זה לא בריא בכלל. תאכלי לפני אימון גם אם זה מרגיש לך לא יעיל, זה תמיד חשוב:)
ואגב שואל השאלה אני חושב שפחות מומלץ לך לצאת לריצה קיצונית בחום הזה
תאכל שעתיים לפני לפחות בשביל שלא תקיא
כן
בטח שלאכול, תאכל חצי שעה-שעה לפני משהו קטן
מעדן חלבון עם בננה ותמר זה מעולה, ממליץ
בטח שלאכול, תאכל חצי שעה-שעה לפני משהו קטן
מעדן חלבון עם בננה ותמר זה מעולה, ממליץ
לא לאכול לפני אימון!
האוכל עדיין מתעכל ואימון עוצר את העיכול,אני פעם יצאתי לריצה אחרי שאכלתי וכאב לי הבטן ברמה מוגזמת אחרי שכמעט הקאתי
האוכל עדיין מתעכל ואימון עוצר את העיכול,אני פעם יצאתי לריצה אחרי שאכלתי וכאב לי הבטן ברמה מוגזמת אחרי שכמעט הקאתי
אנונימית
תאכל קצת פחמימות וחלבון לפני
אני עושה ריצות באיזה 5 בבוקר
לא מתכוונת לאכול בשעות כאלה^^
לא מתכוונת לאכול בשעות כאלה^^
אנונימית
באותו הנושא: