אני התקבלתי להרבה מאוד תכניות ועד עכשיו כל מבחן קבלה או מיון שעשיתי עברתי אבל עכשיו קיבלתי תשובה שלילית לגבי תכנית לימודית שניסיתי להתקבל אליה ואני לא יודעת איך להתמודד עם הדחייה. אני בכיתי הרבה ואני נכנסת לדיכאון(קל מאוד, אין צורך לדאוג לול)-לא אוכלת, לא מדברת עם המשפחה. אני לא רוצה להגיד למישהו שאני מכירה על זה כי אני לא במצב רוח להקשיב לניחומים של אנשים וגם זה יום הזיכרון אז מי אני שאהיה עצובה מדבר כזה שולי... אני גם לא כל כך רציתי ללכת לתכנית הזאת, הדחייה עצמה זה מה שקשה לי להתמודד איתו. הלפפ