14 תשובות
להוריד נטו במשקל אימוני כוח לא יעשה כלום
זה רק ריצה ואירובי
זה עוזר, כי עצם זה שיש לך שרירים מפותחים יותר, זה תורם לשריפת קלוריות.
בכללי גם שרירים חזקים יותר, כמו גם שרירי בטן, ישפרו לך את הביצועים גם של האירובי.
העיקר צריך להיות אירובי כמובן, אבל לא הייתי מוותר על תרגילי בטן.
השומן מחולק לכמה סוגים, יש שומן שקל יותר להוריד ושומן שיותר קשה, בדכ בבטן יותר קשה.
הדרך הכי טובה להוריד משקל בלי לבנות שריר (לא שקל לבנות שריר) זה לאכול פחות קלוריות ממה שאת מוציאה, ולהתאמן, כל סוג, אם זה ריצות, או אם זה גם אימוני כח (ברגע שאוכלים פחות, אז נבנה פחות שריר ואימונים כח שורפים המון קלוריות)
שואל השאלה:
בינתיים אני עושה אימוני hiit אבל ראיתי סרטון של "הורדת שומן בבטן התחתונה" ששם זה ממש מפריע לי אז עשיתי אבל אני באמת לא ככ בטוחה שזה יעזור
אז לא לעשות את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני גם בגרעון קלורי שלילי
אנונימית
אין דבר כזה אימון כדי להוריד שומן באיזור ספיציפי, זה מיתוס.
השומן יורד בכל הגוף, העניין של מאיפה הוא יורד זה כבר משהו גנטי.
שואל השאלה:
אבל האימון הזה עובד על הבטן התחתונה זה ממש שרף לי שם
אנונימית
שרף לך השריר של הבטן התחתונה כי הוא התאמץ.
האימון יחזק לך את השריר של הבטן התחתונה, הוא גם שורף קלוריות כמובן, אבל לא ספציפית שם.
שואל השאלה:
אה סבבה תודה
אנונימית
אירובי הכי טוב לשריפת קלוריות
מה שאימוני כוח עוזרים זה בבניית מסה וככה את מגדילה את הקיבולת הקלורית שלך
יעני זה כמו השקעה, תחזוק שרירים שורף אנרגיה, אם את בונה יותר שריר את בונה יותר תחזוקה לשריר וככה את יכולה לאכול יותר ויותר בקלות להוריד משקל
אבל את גם בחורה אז יותר קשה לבנות מסה וגם זה לא המטרה שלך כלכך
אימוני בטן כאלה ארוכים יכולים לעזור אגב כי זה פשוט הופך לאירובי אבל ריצה זה הכי טוב
שואל השאלה:
לא הבנתי את המשפט האחרון שלך
אנונימית
הוא אומר שאימוני בטן ארוכים גם שורפים הרבה קלוריות, אבל ריצה שורפת הכי הרבה
לרוב אירובי יעזור להוריד אחוזי שומן אבל אם את לא רוצה שהבטן תהיה צרה יותר אז אני לא בטוחה אם זה יעזור ורק אומרת שהמשקל לא משקף את מה שהגוף שלך באמת כי למשל ככל שאת מעלה מסת שריר המשקל יעלה וזה לא משקל של שומן זה משקל של שריר
שואל השאלה:
אה סבבה
וגאיה אין לי בעיה שתהיה צרה יותר
אנונימית