5 תשובות
שואל השאלה:
^^^אני חושבת שכן בעניין של תחביבים למרות שזה כיף לי, זה מוזר.
בקטע עם הזוגיות זה פשוט מוזר לי לחשוב שאני כביכול "שייכת" למישהו/י
גם לי זהה ככה , אבל אחרי הרבה זמן של זוגיות
באיזה קטע את לא מצליחה?
זה משעמם אותך?
ללכת לטיפול פסיכולגי ולהבין מאיפה זה נובע
להתחיל בקטנה