9 תשובות
אולי תנסי לעשות משהו מיוחד בכל יום
לדוגמה היום תשתי קפה חם
מחר תשתי שוקו
דברים קטנים כאלה שישנו וישמחו לך את היום :)
לדוגמה היום תשתי קפה חם
מחר תשתי שוקו
דברים קטנים כאלה שישנו וישמחו לך את היום :)
חלק מזה זה אולי גם עצלנות
אנונימית
שואל השאלה:
כמו שציינתי,
אבל גם בלי קשר
יש לי כוח לדברים כל עוד אני לא צריכה לעשות אותם שוב ושוב, באיזשהו שלב נמאס לי ואני צריכה שינוי
כמו שציינתי,
אבל גם בלי קשר
יש לי כוח לדברים כל עוד אני לא צריכה לעשות אותם שוב ושוב, באיזשהו שלב נמאס לי ואני צריכה שינוי
אנונימית
קחי הפסקה,זה ייתן לך לחשוב מה את רוצה ומה יהיה לך טוב עד שתהיה מוכנה
וואי מבינה אותך שגרה זה לא מתאים לכולם
אני מכוונת לעבודה מהבית זה גם לעבוד קשה ולא הכי מתאים לעצלנים תלוי מה כי יש דברים שצריך ללמוד כדי לקבל הסמכה ולעסוק בהם מהבית וזה גם לחפש את המידע שזה לא הכי פשוט ויש כאלה שמרוויחים מרשתות חברתיות קלילות כמו יוטיוב וכאלה אבל זה גם מצריך התאמצות לערוך שזה לוקח זמן, לצלם טוב ולעניין אחרים ועוד... אבל גם יש כאלה שממש לא עובדים קשה ומרוויחים אבל צריך חתיכת ידע לזה ואופי מעניין
השינוי פה זה שזה באיזה שעות שבא לך זה גם יכול להיות ב2 בלילה או ב5 אחר הצהריים מתי שתחליטי ובדרך כלל זה לא שיגרתי מידיי את לא עושה אותו דבר כל יום אלא אם כן זה עבודה כמו שירות לקוחות מהבית שזה קצת פחות מתאים למי ששיגרתי
שמעתי שבמד"א אפשר שזה לא יהיה משמרות קבועות וגם לא כל יום יש אותו מקרה שזה קצת יותר מתאים למי שלא אוהב שיגרה, אישית ירדתי מזה לזמן הקרוב ומכוונת הרבה יותר לעבודה מהבית כי זה נשמע קצת יותר מתאים
את צריכה לדעת את החוזקות שלך ולנצל את זה לעבודה מהבית ולפי זה לחשוב מה הכי רווחי באותו התחום לראות מה הכי מוצלחים שמרוויחים מזה הכי הרבה מזה עשו ואיך להגיע גם למצב שאת מרוויחה מזה בכבוד ולא רק גרושים
נגיד אני ממש טובה בעיצוב וצילום עריכה ציור וייעוץ וגם ייעוץ לשיפור היופי וטיפוח יש לי עין לדברים ואני יודעת מה אנשים רוצים לקנות ממה הם הכי מתלהבים אז פתחתי דף שיווק ועל ההתחלה הלך לי טוב התנפלו ממש אבל הסתבכתי כי מסתבר שמה שקנו ממני דרך אירופה לא נחשב כי האתר בארץ ושם שונה אז זה הלך רק לאתר ולא אליי טעות של מתחילה חח הייתי צריכה לוודא שזה יתפוס גם לשם, אין לי אישיות הכי מעניינת אז פחות הולכת על היוטיוב אבל יש לי כישורים אחרים שיש בהם כל מיני תחומים שאפשר להרוויח דרכם הסתבכתי בשיווק אז אולי אחזור לזה אחרי שיהיה לי יותר ידע בנתיים חושבת על שאר הדברים אבל לא משהו פשוט כמו למכור צילומים לגוגל כי זה גרושים ולא רווחי אז אני מחפשת דברים שאפשר לעשות עם צילומים וייעוץ וכאלה שהם לא רק נטו זה יש הרבה עבודות באינטרנט שאפילו לא חשבנו שיש להן אחלה משכורות אני לא הכי טובה בזה כרגע אבל לומדת וחוקרת עד שארוויח כמו שצריך בגדול מה שאני חושבת זה שתמצאי את החוזקות שבך ותתחילי לחקור על כיוונים להרוויח מזה מהבית כמו בעבודה רגילה יש גם הרבה סוגים של עבודות מהבית אלו בדרך כלל עבודות שהן לא שיגרתיות וכל פעם יש משהו אחר אפילו אם דומה יש לפחות רענון מסויים ובלי שעות קבועות.
בהצלחה.
אני מכוונת לעבודה מהבית זה גם לעבוד קשה ולא הכי מתאים לעצלנים תלוי מה כי יש דברים שצריך ללמוד כדי לקבל הסמכה ולעסוק בהם מהבית וזה גם לחפש את המידע שזה לא הכי פשוט ויש כאלה שמרוויחים מרשתות חברתיות קלילות כמו יוטיוב וכאלה אבל זה גם מצריך התאמצות לערוך שזה לוקח זמן, לצלם טוב ולעניין אחרים ועוד... אבל גם יש כאלה שממש לא עובדים קשה ומרוויחים אבל צריך חתיכת ידע לזה ואופי מעניין
השינוי פה זה שזה באיזה שעות שבא לך זה גם יכול להיות ב2 בלילה או ב5 אחר הצהריים מתי שתחליטי ובדרך כלל זה לא שיגרתי מידיי את לא עושה אותו דבר כל יום אלא אם כן זה עבודה כמו שירות לקוחות מהבית שזה קצת פחות מתאים למי ששיגרתי
שמעתי שבמד"א אפשר שזה לא יהיה משמרות קבועות וגם לא כל יום יש אותו מקרה שזה קצת יותר מתאים למי שלא אוהב שיגרה, אישית ירדתי מזה לזמן הקרוב ומכוונת הרבה יותר לעבודה מהבית כי זה נשמע קצת יותר מתאים
את צריכה לדעת את החוזקות שלך ולנצל את זה לעבודה מהבית ולפי זה לחשוב מה הכי רווחי באותו התחום לראות מה הכי מוצלחים שמרוויחים מזה הכי הרבה מזה עשו ואיך להגיע גם למצב שאת מרוויחה מזה בכבוד ולא רק גרושים
נגיד אני ממש טובה בעיצוב וצילום עריכה ציור וייעוץ וגם ייעוץ לשיפור היופי וטיפוח יש לי עין לדברים ואני יודעת מה אנשים רוצים לקנות ממה הם הכי מתלהבים אז פתחתי דף שיווק ועל ההתחלה הלך לי טוב התנפלו ממש אבל הסתבכתי כי מסתבר שמה שקנו ממני דרך אירופה לא נחשב כי האתר בארץ ושם שונה אז זה הלך רק לאתר ולא אליי טעות של מתחילה חח הייתי צריכה לוודא שזה יתפוס גם לשם, אין לי אישיות הכי מעניינת אז פחות הולכת על היוטיוב אבל יש לי כישורים אחרים שיש בהם כל מיני תחומים שאפשר להרוויח דרכם הסתבכתי בשיווק אז אולי אחזור לזה אחרי שיהיה לי יותר ידע בנתיים חושבת על שאר הדברים אבל לא משהו פשוט כמו למכור צילומים לגוגל כי זה גרושים ולא רווחי אז אני מחפשת דברים שאפשר לעשות עם צילומים וייעוץ וכאלה שהם לא רק נטו זה יש הרבה עבודות באינטרנט שאפילו לא חשבנו שיש להן אחלה משכורות אני לא הכי טובה בזה כרגע אבל לומדת וחוקרת עד שארוויח כמו שצריך בגדול מה שאני חושבת זה שתמצאי את החוזקות שבך ותתחילי לחקור על כיוונים להרוויח מזה מהבית כמו בעבודה רגילה יש גם הרבה סוגים של עבודות מהבית אלו בדרך כלל עבודות שהן לא שיגרתיות וכל פעם יש משהו אחר אפילו אם דומה יש לפחות רענון מסויים ובלי שעות קבועות.
בהצלחה.
אנונימית
שואל השאלה:
וואי תודה רבהה
וואי תודה רבהה
אנונימית
היי אנונימית מה שלומך ?
קראתי את הפוסט שלך ואת מה שכתבת, אפילו כמה פעמים כדי באמת להבין מה את מרגישה. טוב שכתבת, שיתפת, פרקת את מה שאת מרגישה. זה לא מובן מאליו. איך שכתבת, תיארת את התחושות והסברת את עצמך בצורה מאוד מודעת ואותנטית, באמת נראה שאת מתמודדת עם שלב לא פשוט בחיים ואת מחפשת פיתרון.
בפוסט שלך את מתארת בעצם את התהליך שאת עוברת כדי לסגל לעצמך איזו שהיא שגרה מסוימת בחיים- בהתחלה הפרישה בכיתה י', לאחר מכן העבודה, הידיעה ששגרה היא אכן רוטינה שחוזרת על עצמה באופן יום יומי מפחידה אותך.
סיפרת גם שאת מרגישה במעין מירוץ ורדיפה אחרי כסף, הצלחה, עתיד, וקשה לך לבצע דברים כאשר הם לא מעניינים אותך.
קודם כל אשאל אותך האם שיתפת מישהו בתחושות האלו? יכול להיות שאם תתייעצי עם קרוב/ה את תקבלי פרספקטיבה מעט שונה שאולי לא חשבת עליה?
עצם המודעות שלך לסלידה והפחד שלך משגרה זה צעד לא קטן בדרך שלך להתמודד.
אני יותר ממזמינה אותך להתכתב איתי, גם באנונימיות אם את מעדיפה. נוכל לנסות לחשוב יחד למה את זקוקה- תוכלי לשתף ולספר כל מה שתרצי.
אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital
מחכה לך,
ספיר מעלם דיגיטל- ייעוץ והכוונה לצעירים ברשת
קראתי את הפוסט שלך ואת מה שכתבת, אפילו כמה פעמים כדי באמת להבין מה את מרגישה. טוב שכתבת, שיתפת, פרקת את מה שאת מרגישה. זה לא מובן מאליו. איך שכתבת, תיארת את התחושות והסברת את עצמך בצורה מאוד מודעת ואותנטית, באמת נראה שאת מתמודדת עם שלב לא פשוט בחיים ואת מחפשת פיתרון.
בפוסט שלך את מתארת בעצם את התהליך שאת עוברת כדי לסגל לעצמך איזו שהיא שגרה מסוימת בחיים- בהתחלה הפרישה בכיתה י', לאחר מכן העבודה, הידיעה ששגרה היא אכן רוטינה שחוזרת על עצמה באופן יום יומי מפחידה אותך.
סיפרת גם שאת מרגישה במעין מירוץ ורדיפה אחרי כסף, הצלחה, עתיד, וקשה לך לבצע דברים כאשר הם לא מעניינים אותך.
קודם כל אשאל אותך האם שיתפת מישהו בתחושות האלו? יכול להיות שאם תתייעצי עם קרוב/ה את תקבלי פרספקטיבה מעט שונה שאולי לא חשבת עליה?
עצם המודעות שלך לסלידה והפחד שלך משגרה זה צעד לא קטן בדרך שלך להתמודד.
אני יותר ממזמינה אותך להתכתב איתי, גם באנונימיות אם את מעדיפה. נוכל לנסות לחשוב יחד למה את זקוקה- תוכלי לשתף ולספר כל מה שתרצי.
אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital
מחכה לך,
ספיר מעלם דיגיטל- ייעוץ והכוונה לצעירים ברשת
היי לך ערב טוב!
שמחה שענית ושיתפת בעוד תחושות ורגשות שלך, שוב- זה לא מובן מאליו.
מה את אומרת שנמשיך את השיחה שלנו בפרטיות? כך נוכל ממש להתכתב ותוכלי לכתוב מה שתרצי, וכמובן שאני רוצה להתייחס לתשובה שלך. מה את אומרת?
את יכולה לשלוח לי כאן בהודעות הפרטיות, או באינסטגרם - nayedet.digital
וגם במייל- [email protected]
מחכה לך!
ספיר
שמחה שענית ושיתפת בעוד תחושות ורגשות שלך, שוב- זה לא מובן מאליו.
מה את אומרת שנמשיך את השיחה שלנו בפרטיות? כך נוכל ממש להתכתב ותוכלי לכתוב מה שתרצי, וכמובן שאני רוצה להתייחס לתשובה שלך. מה את אומרת?
את יכולה לשלוח לי כאן בהודעות הפרטיות, או באינסטגרם - nayedet.digital
וגם במייל- [email protected]
מחכה לך!
ספיר
שואל השאלה:
כן יש לי את המשפחה שלי
ההורים שלי יודעים שקשה לי עם השגרה הזאת והם מנסים לכוון אותי, הם מצאו לי את העבודות שיש לי
והם תמיד נתנו לי חופש לבחור מה אני רוצה לעשות
בחיים שלי, ראו שקשה לי בבצפר נתנו לי לעזוב, ראו שקשה לי בעבודה מצאו לי אחרת, הם שמים עליי את האחריות על החיים שלי מגיל קטן,
אבל הם חושבים שאני כמו שאני כי אני ילדה בת 18 ושאני אתבגר ואקח את החיים ברצינות ושאני פשוט מורדת, אני באמת לא, זה האופי שלי
מאז ומתמיד שנאתי מסגרות ושיש אנשים שהם לא אני שמנהלים לי את החיים,
אני לא בנויה לכלום ואני חייבת לשנות את זה, כולם עובדים קשה וסובלים וסותמים את הפה ורק אני לא יכולה, החלום שלי זה סטודיו קעקועים משלי, לקעקע ולהעסיק מקעקעים שיעבדו איתי, אולי אם יום אחד אצליח להשתנות ולהתבגר כמו שההורים שלי אומרים ולהגשים את זה
תודה ממש על התשובה ושלקחת מהזמן שלך לענות לי❤❤
כן יש לי את המשפחה שלי
ההורים שלי יודעים שקשה לי עם השגרה הזאת והם מנסים לכוון אותי, הם מצאו לי את העבודות שיש לי
והם תמיד נתנו לי חופש לבחור מה אני רוצה לעשות
בחיים שלי, ראו שקשה לי בבצפר נתנו לי לעזוב, ראו שקשה לי בעבודה מצאו לי אחרת, הם שמים עליי את האחריות על החיים שלי מגיל קטן,
אבל הם חושבים שאני כמו שאני כי אני ילדה בת 18 ושאני אתבגר ואקח את החיים ברצינות ושאני פשוט מורדת, אני באמת לא, זה האופי שלי
מאז ומתמיד שנאתי מסגרות ושיש אנשים שהם לא אני שמנהלים לי את החיים,
אני לא בנויה לכלום ואני חייבת לשנות את זה, כולם עובדים קשה וסובלים וסותמים את הפה ורק אני לא יכולה, החלום שלי זה סטודיו קעקועים משלי, לקעקע ולהעסיק מקעקעים שיעבדו איתי, אולי אם יום אחד אצליח להשתנות ולהתבגר כמו שההורים שלי אומרים ולהגשים את זה
תודה ממש על התשובה ושלקחת מהזמן שלך לענות לי❤❤
אנונימית