5 תשובות
תחשבי מה הסיבה שאת לא מסוגלת ואז תדעי
שואל השאלה:
לא יודעת. אני פשוט מרגישה רע לאכול את זה, ממש לא טוב עם עצמי משום מה
לא יודעת. אני פשוט מרגישה רע לאכול את זה, ממש לא טוב עם עצמי משום מה
אנונימית
כנראה רשום לך בתת מודע שזה דברים שאסור
זה לא מערכת יחסים בריאה עם אוכל
ממליצה לטפל בזה לפני שזה ידרדר
זה לא מערכת יחסים בריאה עם אוכל
ממליצה לטפל בזה לפני שזה ידרדר
האמת שזה טוב ובריא לשמור על הגוף חזק ובריא. אני מניחה שזה יעבור לך עם הזמן פשוט עכשיו לפי דעתי את נמצאת במצב של ירידה במשקל אני מנחשת..
את גאונה תלמדי אותי איך עושים?
באותו הנושא: