5 תשובות
תהיי בטוחה שבכל בן אדם יש משהו שלילי ומשהו חיובי
מבטיחה לך שבטוח יש בך המון דברים יפים!!
אני לא חושבת שאנשים סתם ישקרו לך במה שהם אומרים
שואל השאלה:
אין בי
אנונימית
אני בטוחה שכןן!!
שואל השאלה:
כמו?
אנונימית
גם אני תמיד מרגישה ככה,כשאומרים לי למשל כשאני חכמה אני לא מאמינה לזה אבל כשאומרים לי משהו שלילי אני תמיד לוקחת את זה ללב,מרגישים ככה בתקופות מסוימות ובסיטואציות מסוימות אבל אני בטוחה שיש בך מלא דברים טובים שאת רק צריכה לגלות:)