8 תשובות
מה שניכם בבית ספר?
שואל השאלה:
אני ממזמן עוקבת ועושה לו לייקים ואני אפילו בקלוז שלו
שואל השאלה:
כן באותה השכבה
אוקיי בסוף היום תגידי לו שמשעמם לך רוצה להסתובב איתי אני הייתי עושה את זה
שואל השאלה:
זה הקטע הלוואי והיה לי אומץ לפנות אליו אני ביישנית ברמות וגם הוא אז זאת בעיה
מישהו ממכם חייב לעשול צעד אבל ואם זה לא הוא אז תהי את
אין לך מה להפסיד .. יכול להיות הוא יגיד לך אותו דבר זה לא בושה בכול מקרה בהצלחה !
תגידי לו שאת אוהבת אותו ואני די בטוחה שזה מעלה זה מראה שעאת אמיצה ותמיד עדיף שהוא ידע שאת אוהבת אותו