4 תשובות
יום יומיים
כמה ימים תרגיש טוב
תרגיש טוב
אנונימית
מתחת או נתפס לך השריר?
אם נתפס השריר אז הכל טוב, כמה ימים וזה עובר.
אם יש לך מתיחה אז בסביבות החודש...
לפני שנה מתחתי את הרגל ומדי פעם פשוט זה חוזר לי ברנדומליות ליום אחד ואז עובר.
אם נתפס השריר אז הכל טוב, כמה ימים וזה עובר.
אם יש לך מתיחה אז בסביבות החודש...
לפני שנה מתחתי את הרגל ומדי פעם פשוט זה חוזר לי ברנדומליות ליום אחד ואז עובר.
אנונימית
באותו הנושא: