5 תשובות
לנוח, לעשות תרגילים קלום יותר ולא להעמיס!!!!!!!!!!!! אומרת את זה מניסיון כי מתחתי ואמרתי "אה אני בסדר לא יקרה שום דבר" ואז קרעתי שריר ולא יכולתי ללכת שבועיים והכל נדפק לי
שואל השאלה:
אוףף גם אני מתחתמ וניסיתי לטפל בזה גרוע ועכשיו חרא כוסעמק
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו נתפס לי ועכשיו מתלתי שריר
אנונימית
זה עבר לי תוך יומיים
שואל השאלה:
מה אין מצב מה הרגשת? כאילו איך זה הרגיש אולי אנינו לא מדברים על אותו דבר
אנונימית