6 תשובות
כי זה רק שבוע, אחרי חודש יתחיל משהו
זה רק שבוע וחצי,תחכי רצת
שואל השאלה:
אבח אני לא שמנה
בכלל לא
זה לא שיש ממש הרבה שומן
זה ממש בקטנה
לא הייתי אמורה כבר לראות משהו קטן?
אבח אני לא שמנה
בכלל לא
זה לא שיש ממש הרבה שומן
זה ממש בקטנה
לא הייתי אמורה כבר לראות משהו קטן?
אנונימית
שלוש/שני אימונים בשבוע, 72 שעות הפרש בין לבין, לא הרבה סטים, 6-10 חזרות ואז לעלות במשקלים,אבל כל סט להגיע למצב שאת לא יכולה לבצע עוד חזרה אחת, וככל שאת מתקדמת תורידי סטים. כמובן תזונה ומספיק חלבון, לדלג על ארוחת בוקר ולאכול שני ארוחות גדולות לאחר מכן(ללא אירובי)
תוצאות תראי עוד שבועים
זה תלוי הרבה בתזונה, אם את מגיעה לכשל אחרי כל אימון, כמה חלבון את מכניסה
באותו הנושא: