6 תשובות
וואי גם אני, מראש השנה יש לי צנון ועד עכשיו ובנוסף יש לי עכשיו דלקת רעות
רפואה שלימה
עונת מעבר כולם חולים
לך לרופא ותגיד לו את כל מה שיש לך, בינתיים אם יש לך חום תקח כדור ואם אתה לא מרגיש טוב תנוח במיטה
רפואה שלימה!
וואלקם טו זה קלאב
זאת עונת מעבר
אני גם ככה