5 תשובות
אם את מרגישה טוב אז כן
מומלץ להעמיס על עצמך קצת פחות ולאכול טוב לפני ולשתות הרבה מים
^^לא צריך לנוח, בבדיקות דם לא לוקחים הרבה דם, זו לא תרומת דם
חשוב לאכול משהו ולשתות.

אמנם לא לוקחים כמות גבוהה של דם אבל עדיין כדאי לאכול ולשתות מים.