5 תשובות
כן
אם את מרגישה טוב אז כן
מומלץ להעמיס על עצמך קצת פחות ולאכול טוב לפני ולשתות הרבה מים
מומלץ להעמיס על עצמך קצת פחות ולאכול טוב לפני ולשתות הרבה מים
^^לא צריך לנוח, בבדיקות דם לא לוקחים הרבה דם, זו לא תרומת דם
חשוב לאכול משהו ולשתות.
אמנם לא לוקחים כמות גבוהה של דם אבל עדיין כדאי לאכול ולשתות מים.
אמנם לא לוקחים כמות גבוהה של דם אבל עדיין כדאי לאכול ולשתות מים.
באותו הנושא: