התחברות
הרשמה
אכלתי לפני רבע שעה צהריים, אני יכולה ללכת עכשיו למכון או לחכות קצת שיתעכל?
21 ביוני 2023, 15:21
אימוני כושר
ארוחת צהריים
אוכל
ארוחות
תזונה נכונה
3 תשובות
תחכי עוד קצת
~
~חייזרית 05~
אם זה היה ארוחה כבדה אז חכי קצת
A
תלוי מה אכלת ועוד כמה זמן תעשי את האימון
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך
באותו הנושא:
לפני 10 דק' אכלתי 2 פרוסות לחם עם טונה, אחרי כמה זמן אני יכולה ללכת להתאמן?
אכלתי היום ארוחת צהריים בריאה ולאחר ארוחת צהריים אכלתי הרבה שקדים ואגוזים וקרקרים בריאים וקורנפלקס
אם אכלתי ביס מבננה כ-8 שעות לפני בדיקת דם אני עדין יכולה ללכת אליה?
אכלתי מלא פסטה לפני שעה ואני צריכה ללכת לאימון עכשיו, ללכת?
לא אכלתי מאחת בצהריים ונרדמתי ועכשיו אני רעבה כדאי ללכת לאכול?
אם אכלתי לפני חצי שעה, מתי הכי מוקדם שאני יכולה ללכת לחדכ?
אם אכלתי לפני חצי שעה פיתה עם חמאה בטוסטר אני יכולה ללכת לישון??
אכלתי לפני שעה אני יכולה ללכת להתאמן?
לא אכלתי כלום מארבע בצהריים ואני מתה מרעב ואני מפחגת ללכת לסלון לאכול
אני רוצה ללכת עכשיו לישון אבל אכלתי הרגע ארוחת צהריים מתי ללכת לישון?
אוף אכלתי לפני שעה מלא ענבים ומלא שטויות , ועכשיו אני אמורה לאכול ארוחת צהריים