7 תשובות
תלוי למה נפרדתם
כן, יש קשרים שצריך להשאיר בעבר, גם (ואפילו דווקא בגלל זה) אם הם היו משמעותיים, אני חושבת שצריך להשאיר את זה בעבר בעיקר בשביל הזוגיות הנוכחית או העתידית שלך, את צריכה קודם לשנות את ההסתכלות שלך, ולעבור הלאה, ורק ככה אפשר לעשות את זה, אם את רוצה שבן הזוג הנוכחי או העתידי שלך יהיה הכי מיוחד בשבילך את לא יכולה להשאיר דברים מהעבר, וזה גם חשוב בשביל התחושה של הצד השני, שירגיש גם שהוא מיוחד בשבילך (וברור שזה צריך להיות הדדי) ושהוא היחידי בשבילך, וגם זה חשוב בשביל תחושת ביטחון מסוימת
תלוי אם גמרתם בטוב אז כן כאילו לחזור לידידות אם נפרדתם בבגידה או גמרתם ברע אז לא פשוט תלוי במצב
אנונימית
למה נפרדתם
אנונימית
תלוי אבל ברוב המקרים פשוט עדיף שלא
אם נפרדתם מסיבות לא רעות נגיד כבר אין אהבה זה סבבה אבל נפרדתם בריב זה קשר כנראה רעיל
באותו הנושא: