10 תשובות
אני פחות בעד אבל תלוי בסיטואציה שהייתה ביניהם
תלוי מאוד מה סיבת הפרידה ..
זה ממש גרוע..הוא רוצה דברים אחרים
זה הכי בריא שיש.
כי אם אהבת מישהו אז למה בשנייה לנתק קשר עם האדם הזה
כי אם אהבת מישהו אז למה בשנייה לנתק קשר עם האדם הזה
רע מאוד, זה רק יזיק לזוגיות הבאה, את תירצי להשוות תמיד את הזוגיות וזה יהרוס לך
אני חושבת שזה בסדר אני בקשר עם 2 האקסים שלי
שואל השאלה:
חתול הכסף , אני תמיד אשווה !
חתול הכסף , אני תמיד אשווה !
לא טוב, ברגע שלאחד מכם יהיה קשר חדש אז ישר תהיה קנאה מהצד השני.
זה מה שקרה לי.. עדיף לנתק קשר
זה מה שקרה לי.. עדיף לנתק קשר
לדעתי זה בסדר גמור אם אין רגשות, אין בעיה להישאר חברים טובים.
מאמינה שחשוב , מתוך כבוד . היית עם בן אדם , חלקת איתו את אותה האהבה , אז מה אם נפרדתם ? זה לא סיבה להרוס קשר שלם .
באותו הנושא: