12 תשובות
כי יש סיבה שנפרדתם
אין טעם להמשיך להיות בקשר
תלוי בגלל מה נפרדתם
כי לא ממולץ כי אקסים כי יש סיבה לזה שנפרדתם נגמר נפרדים ועדיף לא להיות בקשר מנסיון לא עוזר לא עושה טוב
בדיוק מאותה סיבה שאני לא אשתמש שוב באוזניות דפוקות שבחרתי לזרוק.
את יכולה לשמור על קשר עם האקס אם זה מה שאת רוצה.
רק את יכולה לדעת את הסיבות למה לא וההפך למה כן.
אנונימית
האמת שלכל אחד זה שונה... יש כאלה שנפרדו מסיבות שונות לגמרי.
אם אתם חושבים שאתם יכולים להשאר בקשר אז למה לא
שואל השאלה:
זה קצת דפוק כי הוא נפרד ממני כי הוא עובר תקופה קשה אבל אני יודעת שזה בגלל שהוא התחיל עם עוד איזה עשרים בנות כשהוא היה איתי והוא פשוט פחד להגיד לי את זה
אנונימית
מי אמר לא לשמור על הקשר? אם את חושבת שאתם באמת יכולים להיות ידידים טובים למה לא
זה תלוי יש כאלה שהאקס.ית פגע.ה בהם אז הם לא מדברים אבל אם נגמר הקשר בטוב אין סיבה שלא :)
בגדול אם נפרדתם בטוב וזה סבבה לשניכם, אין שום סיבה לא לשמור על קשר אבל תיזהרי לא להתאהב בו שוב.
יש קשרים שיכולים לעשות יותר נזק מתועלת ועם האקס, הגבול הוא דק מאוד.
אם את רוצה לשמור אותו על קשר את צריכה לעשות בדק בית עם עצמך ולראות האם זה באמת טוב ונכון לך, האם לא תתאהבי בו שוב, זה לא יקשה עלייך,תדעי לשמור על הגבולות והאם זה כנל גם לגביו
שואל השאלה:
מאוחר מדי... אנחנו לא מדברים כבר חודש והוא כנראה כבר לא חושב עליי יותר :(
אנונימית
^גם אי והאקס לא דיברנו חודשים! (משהו כבר 7 חודשים) ואז הוא שלח לי הודעה. אל תיהי בטוחה בזה שלא אכפת לו ממך יותר. זו לא חייבת להיות אכפתיות של זוגיות, יכול להיות שהוא רוצה להיות ידיד שלך, כמו שהיה לפני
אם את יודעת שהוא התחיל עם עוד בנות כשהייתם יחד, לא ממליצה לך לחזור לדבר איתו, זה אדם לא אמין ובכל קשר, לא משנה מאיזה סוג צריך אמון