10 תשובות
לא.
לא. "ברוך שפטרנו מזה"
כן
כן
תלוי למה נפרדנו
חחח אנחנו לא היינו בקשר איזה שנתיים ועכשיו אנחנו חברים בין הכי טובים (שאין סיכוי שניהיה ביחד)
אנונימית
לא
כןן חלום שלי אבל הוא לא רוצה שום קשר אליי
לא
אנונימית
באותו הנושא: