7 תשובות
עדיין מאוהב בך / רוצה להיות ידיד שלך.
אין דבר כזה אקסים ידידים^^
שואל השאלה:
אהל למה
אם לא נשכב אין לו למה להתגעגע
אהל למה
אם לא נשכב אין לו למה להתגעגע
אנונימית
כי גם אם נפרדתם זה לא אומר שאבור לכם להיות בקשר לדבר וכו גם אם אתם לא זוג אתם עדין יכולים להיות ידידים
זה כי את חשובה לו והוא רוצה אותך עדיין בחיים שלו אבל לא בתור משהו זוגי
לא אומר שהוא בהכרח רוצה לחזור אליך.. כניראה פשוט את עדיין חשובה לו והוא כן רוצה לשמור על קשר אבל של ידידים או משהו פשוט לא רוצה להפסיד אותך בחיים
שואל השאלה:
גם אם אין לנו שום דבר משותף ושום כלום?
גם אם אין לנו שום דבר משותף ושום כלום?
אנונימית
באותו הנושא: