5 תשובות
אחי
שואל השאלה:
כן
שואל השאלה:
העבירו את זה לשרונה וכאילו הרוב זה בוקטוק רומנטיקה
הייתי באותו יום והיה צפוף ברמות
לא היה רק רומנטיקה היו מלא הוצאות שהם לא רומנטיקה שהיו בצד השני
אני אישית קוראת רומנטיקה אז זה לא הפריע לי אבל כן היו מלא תורים בהוצאות המוכרות שזה היה מבאס
אנונימית
היה ממש צפוף וחם וגם ממש העלו את המחירים