5 תשובות
זה ממש לא מגיע לה.
אני לא חושבת שזה מגיע לה לא הבנתי גם מה זאת השנאת חינם הזאת
זה לא הגיע לה,לדעתי היא צריכה לקבל יחס יותר טוב.
אתה צודק
רק שתפסיק להתנשא על מה שאין לה
רק שתפסיק להתנשא על מה שאין לה
שמעי מה זה לסלוח לה היא לא עשתה לנו כלום אין לנו על מה לסלוח לה מה שכן במילא עוד שבועיים שלוש גג שוכחים ממנה כמו שליטל הודחה שכחו ממנה מהר מאוד
באותו הנושא: