21 תשובות
מבינה אותך, לא נורא תחפשי עוד ספרים לקרוא, יש מלא
מתחילים ספר חדש,אין ככ מה לעשות עם זה יקירה.. או שתתחילי מחדש אם יש לך כוח
אני מבין את זה.
אפילו יש ספר שצחק על זה (הוא אמר שהסוף זה החלק הפחות טוב בספר, כי אם הוא רע-הספר רע וסתם בזבזת זמן, ואם הוא טוב-אז אתה עצוב כי אין יותר ספר), אבל לעומת זאת, זה אומר שאפשר ללכת לקרוא משהו חדש, לא חסרים ספרים טובים בעולם.
שואל השאלה:
כן ברור שאקרא עוד אבל כרגע אין לי מה לקרוא כי סיימתי מה שהיה לי בבית ):
למה זה היה חייב להיגמר ככ קצר ):
אנונימית
אני פשוט קוראת את הסדרה שוב פעם
זה מה שעשיתי עם דמדומים, משחקי הרעב, מסומנת
ועוד מלא ספרים, כל ספר שאהבתי אני ישר קוראת אותו פעמיים ואלה שאני ממש אוהבת 15 פעם+
ולחקור על הסדרה בגוגל, אם יש לה תרגום באנגלית אז לקרוא, לעשות ציטוטים מהספר או לחפש ציורים שמעריצים עשו מפינטרסט
^^אני דווקא פחות אוהבת לקרוא פעמיים, כי זה כבר לא מעניין אותי כמו בפעם הראשונה.
אני קוראת פעמיים רק אם לא קראתי את הספר הרבה זמן
איזה סדרה זאת??
שואל השאלה:
לא כלכך מוכרת
"להתחיל מחדש"
אנונימית
שואל השאלה:
אוכל~ אני גם כמוך חחח
וקראתי גם את דמדומים ומשחקי הרעב וגם אותם לא יכלתי לשחרר שסיימתי ):, אבל עבר לי מתישהו
אנונימית
גם אני עכשיו סיימתי משחקי הרעב חחח
תקראי גם מפוצלים
^^^סדרה נדירה, אני מתה עליה. הקושי שלי אחרי הספר היה עצום.
אנונימית
לא נורא העיקר שהתגברת:) אהה ו תקראי גם הרץ במבוך
אני בדיוק קוראת עכשו דמדומים בפעם המיליון כנראה
ראיתי מפוצלים וממש לא התחברתי כאילו אני אוהבת את השחקנית אבל העלילה גרועה
ראיתי גם מפוצלים וזה היה כזה בסדר(כנראה בגלל השחקן)
שואל השאלה:
אנונימיתת תכתבי לא מאנונימי שנדבר ממש באלי לדבר עם מישהו על הספר הזהה
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי וקראתי מפוצלים וזה שונה אחד מהשני קצת חחח
הספרים ממש אהבתי!!
אנונימית
אני אנסה להשיג את הספר, קראתי קצת את התקציר ונראה יפה
שואל השאלה:
כן מאודד! שתסיימי תעדכני!
אנונימית
אני מדמיינת את עצמי מחפשת את השאלה הזאת חחח
לא יכולתי יותר להזדהות . היה לי ספר שקראתי ואני לא כזה טיפוס של ספרים אבל כשסיימתי אותו הרגשתי כזה מה הלאה כי כל כך אהבתי אותו . ויש מלא ספרים בעולם אבל זה לא זה - מבינה את ההרגשה .אותו דבר בעיקר קורה לי עם סדרות .