5 תשובות
אני דווקא מחכה מאוד לגיל הזה
21 זה גיל אחלה
לחשוב שיש לך עוד 99 שנים
אוקיי שים שירים למרות שכבר עברה שעה מאז שכתבת את השאלה פשוט תבין שאתה בסהכ בן 21 ואתה לא זקן אתה בשיא החיים והחיים שלך רק התחילו וזה הזמן שלל להנות מהם לעשות חיים לצאת למסיבות להנות כמובן אחרי הקורונה חחח....
לבנתיים שירים שירים תירקןד שים פס על העולם תכניס לעצמך שאתה עדיין בן 16 ופשוט תבין שאתה לא זקן!
אין לך שערות לבנות או משהו כזה נכון אז אתה לא זקן!
בתור אחד שנמצא באותו מצב חחח,
אתה יכול לחשוב על זה כמוטיבציה במקום כעל עול ומצב מבאס.
זה הפריים של החיים, זה הזמן לעשות משהו עם עצמך, ליצור שם לעצמך.
מתנת יומהולדת טובה מהתובנה הזאת לדעתי לא תהיה...המון מזל טוב !!