4 תשובות
שואל השאלה:
יאיי
יאיי
אנונימית
אני מרגישה בדיוק כמוך מילה במילה. את יכולה להרגיש חופשי לדבר איתי אני אשמח אם את רוצה :)
שואל השאלה:
גם אני סטאן של מאמאמו, טוויס, איטזי וטיאקסי ואני גם אוהבת את גוט7
גם אני סטאן של מאמאמו, טוויס, איטזי וטיאקסי ואני גם אוהבת את גוט7
אנונימית
בטוח יהיו פה בסטיפס אנשים שאוהבים את הלהקה שאת אוהבת
באותו הנושא: