4 תשובות
שואל השאלה:
יאיי
אנונימית
אני מרגישה בדיוק כמוך מילה במילה. את יכולה להרגיש חופשי לדבר איתי אני אשמח אם את רוצה :)
שואל השאלה:
גם אני סטאן של מאמאמו, טוויס, איטזי וטיאקסי ואני גם אוהבת את גוט7
אנונימית
בטוח יהיו פה בסטיפס אנשים שאוהבים את הלהקה שאת אוהבת