9 תשובות
תזונה נכונה
ללא ביינים
אל תגזימי 15, לשקול 35 זה ממש לא טוב
שואל השאלה:
^ כן, אני יודעת. לכן כתבתי שזה יהיה לא בריא.
^ כן, אני יודעת. לכן כתבתי שזה יהיה לא בריא.
אנונימית
הייתי ממליצה לך לרדת ל47 46 זה יהיה סבבה, בצורה בריאה רדי בכך שתאכלי פחות עוגיות וממתקים, תעשי כושר אבל אל תגזימי, תאכלי בריא ותהיי שמחה, סקין קייר, לקנות בגדים, לבצע משימות ולהיות בעלת מוטיבציה אומנם אלו לא יעזרו לרדת אבל הם יגרמו לך להיות בעלת מוטיבציה גבוהה ורצון לעשות כושר ולאכול בריא.
שואל השאלה:
ממש ממש תודהה 3>>>>>
ממש ממש תודהה 3>>>>>
אנונימית
אני הייתי ממליצה את האמת לא לרדת, כי כרגע את כבר במשקל גבולי ורזה. מה שכן, הייתי ממליצה על אימוני כוח כדי לחטב ולעצב את הגוף עם תזונה נכונה וחלבונים
שואל השאלה:
תודה 3>>>>
תודה 3>>>>
אנונימית
בכיף, מקווה שזה יעזור לך, מניסיון, זו הדרך הטובה
באותו הנושא: