6 תשובות
קח אותם כהשראה ותהיה בטוח שהם היו איפה שאתה היית
תזתכל על עצמך לא עליהם אתה לא יכול להשוות את עצמך למישהו שמתאמן שנים
שואל השאלה:
אני גם מתאמן מגיל 15 ואני בן 19 היום, אבל בחיים לא הגעתי לתוצאות שרציתי כאילו קצת התחטבתי טיפה אבל עדיין אני דיי שחיף וזה מגעיל אותי אני שונא את זה
אנונימי
אף אחד לא מסתכל עלייך זה רק בראש שלך
אנונימי
תקשיב
כמישהי בעודף משקל שדי רזתה אחרי יותר מחצי שנה בחדר כושר

הטיפ שלי הוא לאהוב את עצמך לכל הדרך
אל תגעו מעצמך
תתחיל לאהוב את עצמך
גם אם אתה שחיף
זה לא משנה
זה לא דבר רע, זה לא שאסור לך.
זה בסדר להראות כמו שאתה נראה.
כל הנורמות החברתיות האלה לא נורמליות ולא אנושיות.
זה בסדר לאהוב את עצמך שאתה שחיף

תתחיל מזה.

אחר כך, תתחיל לחשוב אם אתה רוצה להתחזק
לגרום לך להרגיש טוב יותר

אתה לא חייב ללכת לחדר כושר

יש עוד סוגי ספורט
חוגים

זה בסדר לגמרי.
אל תכעס על עצמך
ותתגאה באיך שאתה נראה
אתה כנראה לא התאמנת כמו שצריך בזמן הזה ואכלת כמו שצריך וזה בסדר אני מתאמן שנה וחצי והתחלתי בגיל 21 אבל מקפיד על אימונים כל יום ותזונה