3 תשובות
תקשיבי שלאף אחד בחדכ לא אכפת מאף אחד חוץ מעצמו תתרכזי בך את יודעת איך להתשתמש בהכל אז אין לחץ של איך עושים תרגיל בכלל, ותאמיני לי שתוך זמן קצר תתחילי לראות שינוי.. העיקר הבריאות
לא הלך לפח אחרי שלושה חודשים הכל טוב תינשמי עמוק בדרך כלל לוקח הרבה יותר זמן כדי שהכל ילך לפח
קצת צחקתי מהפחד שלך כי היית בשגרה של אימונים שנה וחצי את בטוח יודעת שמה שרשמת זה שטויות ולאף אחד לא אכפת כמה את מרימה
את יכולה לגמרי להיות רגועה איבוד שריר מתחיל אחרי חודש ללא אימונים ככה שלא איבדת את כל השריר שעבדת עליו שנה וחצי זה הכל בראש מבטיח לך.
חוץ מזה שיש זיכרון שריר ככה שאת תתקדמי מהר מאוד ותחזרי למשקלי עבודה שלך.
לדעתי האימון מחר יהיה לך קשה כי את מרגילה את הגוף מחדש אל תתדחפי את עצמך מעבר לגבולות הגוף ותתחילי בקטן
באימונים הבאים אתה כבר תתאוששי טוב ותרימי משקלים שיתקרבו יותר למה שהיית מרימה