4 תשובות
אם ממש קשה לך אני ממליצה ללכת לבית חולים ולשים זונדה אם זה מה שיעזור
מזדהה, עברתי אתזה גם בעבר והצלחתי לצאת מזה בכך שהתחלתי לאכול מארוחות קטנות יותר ולא הלכתי להקיא לא משנה כמה קשה זה היה
אולי אם יש מישהו שאת סומכת עליו/ה כדאי שתדברי ותחלקי את מה שיושב לך על הלב
זה עוזר בהחלט:)
אולי אם יש מישהו שאת סומכת עליו/ה כדאי שתדברי ותחלקי את מה שיושב לך על הלב
זה עוזר בהחלט:)
אנונימית
מזדהה ברמות, הייתי בדיוק ככה
אין פתרון חוץ מעבודה עצמית והחלמה, ברגע שבאמת רוצים לצאת מזה מבינים שלא מסוגלת זאת פשוט לא אופציה יותר
אני ממש מבינה את ההרגשה שאת לא מסוגלת אבל את חייבת לנסות להכחיד את המילה הזאת מהלקסיקון שלך ולהגיד לעצמך שאת יכולה הכל ושאולי זה קשה עכשיו ומרגיש נורא אבל בסוך זה יהיה שווה את זה
אני פה לכל דבר אם באלך לדבר❤
אין פתרון חוץ מעבודה עצמית והחלמה, ברגע שבאמת רוצים לצאת מזה מבינים שלא מסוגלת זאת פשוט לא אופציה יותר
אני ממש מבינה את ההרגשה שאת לא מסוגלת אבל את חייבת לנסות להכחיד את המילה הזאת מהלקסיקון שלך ולהגיד לעצמך שאת יכולה הכל ושאולי זה קשה עכשיו ומרגיש נורא אבל בסוך זה יהיה שווה את זה
אני פה לכל דבר אם באלך לדבר❤
גם אני הייתי ככה ונכנסתי לאשפוז
ובאשפוז אין לך ברירה אלה לאכול
מתרגלים לתחושה הזו עם הזמן
זה עובר מבטיחה לך
לכל דבר את מוזמנת לפרטי❤
ובאשפוז אין לך ברירה אלה לאכול
מתרגלים לתחושה הזו עם הזמן
זה עובר מבטיחה לך
לכל דבר את מוזמנת לפרטי❤
באותו הנושא: