6 תשובות
תגדילי כל יום את הכמות שאת אוכלת כדי שזה יספיק כי גם אם זה ממלא אותך זה לא מספיק לגוף
את הולכת לבית ספר או משהו כי אולי את פשוט לא מרגישה רעבה כי את לא מבזבזת אנרגיה
שואל השאלה:
אני כן מבזבזת אנרגיה והולכת לבית ספר פשוט אין לי תיאבון ולא אני לא לוקחת ריטלין וגם בחיים שלי לא לקחתי תרופות כאלו (שגורמות לזה שאין תיאבון כי זה פשוט תופאת לוואי)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל-
*אין* תקופה רעה החיים שלי ממש השתפרו לאחרונה יש לי חברות שאוהבות אותי.
וכן זה לא רציני ככ אבל יש לי חבר ששרוף עליי ואומר לי שהוא אוהב אותי איזה אלף פעם ביום
אנונימית
גם לי זה קורה ,אבל זה יעבור כשהתקופה הרעה תעבור
שואל השאלה:
ואני גם לא מקיאה חס וחלילה
אנונימית