7 תשובות
איבחון של רופאה
רק אם יש לך תסמינים מסוימים למשך זמן רב את יכולה ללכת לפסיכיאטר הוא ישאל אותך שאלות ויאבחן אותך. רק ככה קובעים.
4AM
תחפשי את התסמינים בגוגל להפרעה שאת חושבת שיש לך, אבל עדיף ללכת לאיבחון אצל מומחה
אם את נמנעת מלאכול גם כשאת רעבה.
את שוקלת כל הזמן את עצמך או בודקת את המראה שלך לפני או אחרי ארוחה,
את מרעיבה את עצמך שעות..
את בתת תזונה, והגוף נחלש וכאלה...
^לא רק להרעיב את עצמך את יכולה לאכול את הרגשות שלך, כאילו כשאת עצובה או כועסת וכ'ו את אוכלת כדי להתמודד עם הרגש
אבל בכללי את יכולה ללכת להתאבחן אצל פסיכיאטר/ית
אנונימית
^אה כן זה אכילה רגשית.
^כן אני יודעת מה זה יש לי את זה
אנונימית