9 תשובות
תקשיבי זה ממש עצוב שאת מוכנה לפגוע בעצמך כדי להרזות חמש קילו את רוצה להרזות מהר אז תאכלי בריא ותעשי ספורט זה הדרך הכי אובה פשוט. את מהממת
שואל השאלה:
^^אנונימית
באמת שאני לא
^^אנונימית
באמת שאני לא
שואל השאלה:
אני לא מוכנה לפגוע בעצמי ככה פשוט אני חייבת להרזות
וכן זה עצוב גם לי אבל אני ממש ממש ממש שמנה וזה לא ספאם לאנשים שחושבים
אני לא מוכנה לפגוע בעצמי ככה פשוט אני חייבת להרזות
וכן זה עצוב גם לי אבל אני ממש ממש ממש שמנה וזה לא ספאם לאנשים שחושבים
קודם כל, אני ממליצה לך לא לסמוך על אבחונים באינטרנט. לכי לאבחון אצל פסיכיאטר וככה תוכלי גם לקבל טיפול מתאים בעזרת פסיכולוג או פסיכיאטר.
בנוגע לירידה במשקל, להרעיב את עצמך זה אף פעם לא פתרון שהוא טוב, וזה גורם לכל כך הרבה דברים, זו לא דרך מומלצת בשום צורה וגם לא תעזור לך לרדת במשקל לטווח הרחוק.
אני ממליצה לך ללכת לתזונאית שתבנה לך תפריט מתאים לירידה במשקל, תשלבי את זה יחד עם ספורט ועם הזמן תתחילי לראות תוצאות, גם אם זה יקח זמן.
לקבל את עצמך זה משהו שלוקח הרבה מאוד זמן, זה תהליך ארוך שהוא לא פשוט בכלל, אבל בסופו של דבר זה קורה ואצלי זה התחיל מלזייף את הביטחון העצמי שלי, להחמיא לעצמי גם אם לא האמנתי בזה.
בנוגע לירידה במשקל, להרעיב את עצמך זה אף פעם לא פתרון שהוא טוב, וזה גורם לכל כך הרבה דברים, זו לא דרך מומלצת בשום צורה וגם לא תעזור לך לרדת במשקל לטווח הרחוק.
אני ממליצה לך ללכת לתזונאית שתבנה לך תפריט מתאים לירידה במשקל, תשלבי את זה יחד עם ספורט ועם הזמן תתחילי לראות תוצאות, גם אם זה יקח זמן.
לקבל את עצמך זה משהו שלוקח הרבה מאוד זמן, זה תהליך ארוך שהוא לא פשוט בכלל, אבל בסופו של דבר זה קורה ואצלי זה התחיל מלזייף את הביטחון העצמי שלי, להחמיא לעצמי גם אם לא האמנתי בזה.
די לדבר שטויות
את יפה כמו שאת
את יפה כמו שאת
אנונימית
תעשי ספורט, את תרזי יותר מ5 קילו
טיפול
מכל ההסבר איפה הסקת שיש לך הפרעות אכילה זמ
שואל השאלה:
❤
הייתי אצל פסיכולוגית פעם אחת ולא רציתי עוד
ההורים שלי ממש לא אכפת להם ממשקל אז הם אומרים לי כל פעם לאכול ואני לא רוצה
אני מנסה לעשות ספורט אבל זה קשה
אני ב התעמלות ו קרקס
אמא שלי פסיכולוגית אז זה מעצבן ו כול החברים שלי רזים רצח
❤
הייתי אצל פסיכולוגית פעם אחת ולא רציתי עוד
ההורים שלי ממש לא אכפת להם ממשקל אז הם אומרים לי כל פעם לאכול ואני לא רוצה
אני מנסה לעשות ספורט אבל זה קשה
אני ב התעמלות ו קרקס
אמא שלי פסיכולוגית אז זה מעצבן ו כול החברים שלי רזים רצח
אנונימית
באותו הנושא: