7 תשובות
לא טוב בכלל בתור אנורקסיה ובולמית לשעבר
לכי באמת לאנשי מקצוע יוציאו אותך מיזה מהר !
בבקשה תלכי לדבר על זה עם מישהו
שואל השאלה:
^אבל אני לא חולה עובדה שאני אוכלת בסדר בשבועיים האחרונים
אנונימית
כדאי שתלכי לפסיכיאטר לאבחון
אם זה מלווה בהרגשה של דימוי עצמי נמוך וכו.
אין דבר כזה חולה מספיק, גם אם את לא חולה מבחינה פיזית יכולה להיות לך הפרעת אכילה.
לי זה נשמע דיי תואם אז תלכי בהקדם לאבחון
בתור אחת שהיה לה הפרעות אכילה, ככה זה מתחיל, קודם כל לא לחשוב על עצמך כפרה, את מהממת בלי קשר למשקל שלך, ושנית, את צריכה להבין כמה הפרעות אכילה זה דבר שאי אפשר לצאת ממנו, וכמתחילים עם זה, מאוד קשה לצאת, אם את חושבת שיש לך הפרעות אכילה, וזה בראש שלך הרבה זמן, תנסי לפנות לאיש מקצוע
שואל השאלה:
אבל אני מכוערת
אנשים כן אומרים לי מחמאות אבל זה לא ככה במציאות
דרך אגב אני 170 ס''מ ו64 קילוגרם
זה יותר מדי
אני שוקלת יותר מדי
אנונימית
תקשיבי רק העובדה שאת אומרת שאת לא "חולה מספיק" כבר לא טוב. לכי בבקשה לקבל טיפול ותתפזי את זה בזמן