4 תשובות
מחר יום חדש התחלה חדשה
תאכלי מאוזן ובריא
מאמינה בך
תאכלי מאוזן ובריא
מאמינה בך
את מהממת כמו שאת , ואם זה משהו שאת רוצה תתמידי לאכול בריא והכל טוב לנשנש לפעמים
זה בסדר גמור וזה קורה לכולםם
תאכלי מה שבאלךך ואם באלך לשמור יותר פשוט תאכלי בריא ותאזניי
לא תוך יום משמינים הכל טוב
תאכלי מה שבאלךך ואם באלך לשמור יותר פשוט תאכלי בריא ותאזניי
לא תוך יום משמינים הכל טוב
זה ממש בסדר, הבטן מתנפחת בגלל האוכל שהגוף צריך, אל תרגישי ככה זה קורה לכולם
באותו הנושא: