תשובה אחת
מסה אתה פשוט אוכל ויותר מתמקד בלהגדיל את גודל הגוף, אתה אוכל ומתאמן הרבה על השרירים יותר ומנסה כמה שפשוט לאבד שומן, ולהתחטב לרוב זה אחרי מסה כשאתה אוכל פחות ממה שאכלתם במסה ואתם מנסים לאזן איבוד שומן בין מסת שריר (כי להתחטב יכול להקטין את השרירים שבניתם במסה). ודרך אגב אומרים bulk שזה "מסה" וcut שזה "להתחטב".