10 תשובות
אני שקטה אז כן:)
לא
כן
אנונימית
זה כיף להיות עם אנשים שמשרים רוגע ושלווה
אנונימית
לא,
אני אוהבת שהם בשקט אבל לא ביישנים
נכון, אני לא אוהבת לחץ
כן ברור
אני אוהבת שקטים ואני גם ביישנית רצח אז אני צריכה מישהו שהוא לא ביישן
אוהבות כ"התאהבתי" או כחבר טוב/ידיד ?
אם אופציה שנייה אז כן ולא. כאילו אם זה רק שנינו כן אם זה בחבורה לא.
כן ולא, מצד אחד ביישנות גורמת לי לסקרנות יותר גבוה, אבל מצד שני אני מאוד אוהבת דומיננטיות בקשר