8 תשובות
זה הכי חמוד, מראה על אנושיות
אתה נשמע כמו פיקמי גירל
שהם ביישנים אין מה לחשוב על זה
הכל טוב זה חמוד
בעיניי זה חמוד ממש
שזה חמוד ואני אוהבת בנים כאלה
שואל השאלה:
^^מז''א? אני נמשך לבנות, וזה לא שאני יכול לשלוט בכמה שאני מסמיק (אם הייתי יכול, לא הייתי מסמיק בכלל)
אנונימי
אני ככ אוהבת כאלה, לא מנסים להרשים ולא כלום
פשוט להיות מי שהם