8 תשובות
תלוי עד כמה, הכל בפרופורציות
לא
שואל השאלה:
אני ממש ביישן אני כן יכול לדבר עם אנשים אם מתחילים לדבר איתי אבל למשל אני בחיים לא אתחיל שיחה עם מישהו שאני לא מכיר
אני ממש ביישן אני כן יכול לדבר עם אנשים אם מתחילים לדבר איתי אבל למשל אני בחיים לא אתחיל שיחה עם מישהו שאני לא מכיר
אנונימי
כן כי אני גם כזאת שאין לי בעיה לדבר ולהיפתח לאנשים אבל לוקח לי יותר זמן מרוב האנשים כי אני לא יודעת איך לפנות אליהם ולא הייתי רוצה מישהו שיותר מידי מוחצן.
אנונימית
הקראש שלי הוא ילד ביישן כזה... והוא לא התחיל לדבר איתי עד שלא הכרנו בחבורה שלנו ואני התחלתי לדבר איתו
ועכשיו הוא גם שולח לי מה קורה וכאלה
וכן הוא אדיש כזה וקצת ביישן וזה עושה לי את זה ממש בו לפחות חחח
ועכשיו הוא גם שולח לי מה קורה וכאלה
וכן הוא אדיש כזה וקצת ביישן וזה עושה לי את זה ממש בו לפחות חחח
כן כי אני כזאת וזה אישית גורם לי להיות יותר פתוחה עם בן אדם
חחח, תיראה.. מה זה ביישנות? ביישנות זה ערך עצמי נמוך, אי יכולת לבטא את עצמך כמו שהיית רוצה לבטא, ופחד מדחייה, וכוליי וכוליי..
ואתה יכול לשנות את זה אין לך מושג כמה!
ובנות יגידו לך מה שיגידו, אני אומר לך שבנות מעדיפות גבר שהוא לא ביישן, (רוב) לקשר זוגי,
אבל אתה צריך להגדיר מה זה ביישן, כי ביישן זה לא מישהו שהוא שקט, זה לא מישהו שהוא לא מדבר עם אנשים, זה פשוט מישהו שמפחד לבטא את עצמו זהו, אבל זה לא שהיא לא תירצה אותך ביגלל זה, זה פשוט פלוס אם אתה בעל ביטחון עצמי, ואתה רוצה להיות בעל ביטחון עצמי ואני מאמין בך שאתה כוכב על עם שכבות שמכסות את זה, תתחיל התפתחות אישית, ליקרוא ספרים, לזהות את עצמך להכיר את עצמך, ולך תעשה דברים שאתה מפחד לעשות, מאמין בך אלוף!
ואתה יכול לשנות את זה אין לך מושג כמה!
ובנות יגידו לך מה שיגידו, אני אומר לך שבנות מעדיפות גבר שהוא לא ביישן, (רוב) לקשר זוגי,
אבל אתה צריך להגדיר מה זה ביישן, כי ביישן זה לא מישהו שהוא שקט, זה לא מישהו שהוא לא מדבר עם אנשים, זה פשוט מישהו שמפחד לבטא את עצמו זהו, אבל זה לא שהיא לא תירצה אותך ביגלל זה, זה פשוט פלוס אם אתה בעל ביטחון עצמי, ואתה רוצה להיות בעל ביטחון עצמי ואני מאמין בך שאתה כוכב על עם שכבות שמכסות את זה, תתחיל התפתחות אישית, ליקרוא ספרים, לזהות את עצמך להכיר את עצמך, ולך תעשה דברים שאתה מפחד לעשות, מאמין בך אלוף!
אתה צריך לימצוא את האיזון בין ביישנות לגאוותנות, כשצריך לדבר דבר, כשצריך לגשת לבחורה ניגשים לבחורה, אין לך מה להגיד לה? תגיד לה את זה.
אבל אתה לא הולך עכשיו ונותן כאפות לאנשים וקופץ ברחוב וצועק וכל זה.. אתה גבר שיודע מה הוא רוצה מעצמו ויודע שהוא מושלם כמו שהוא, ומחפש להעניק ולתת לסביבה שלו ולחייך לכל אדם כדיי לעשות לו טוב.
אבל אתה לא הולך עכשיו ונותן כאפות לאנשים וקופץ ברחוב וצועק וכל זה.. אתה גבר שיודע מה הוא רוצה מעצמו ויודע שהוא מושלם כמו שהוא, ומחפש להעניק ולתת לסביבה שלו ולחייך לכל אדם כדיי לעשות לו טוב.
באותו הנושא: