18 תשובות
תעשו טובה תלמדו לדבר
לא שקט ברמה של שקט שקט
אבל לא רועש, ממש לא
כל עוד זה לא מוגזם. לא ברמה שהשקט שלו מונע ממנו לדבר, להגיד מה הוא חושב, ליצור קשרים בחברה.
זה מסקרן אותי בדרך כלל, אבל לא מספיק בשביל להשאיר אותי קרובה
אני אישית שקטה יחסית אז אני לא מחפשת מישהו כזה. אבל פיזית, אין בזה פסול, זה ממש חמוד תאמת...
וזה גם יכול להיות סקסי, לאלה שיש להם פוקר פייס ואז הם נראים מסקרנים/מרתקים/מסתוריים.
לא תמיד צריך לדבר הרבה בשביל להיות פופולרי מהר, לפעמים החזות עושה את זה.
כל עוד זה לא פוגע בך או ביחס אל הסביבה אני לא רואה בזה בעיה כלשהי.
כן, מאוד.

אבל אני אוהבת בנים שקטים ש*בוחרים* לא לדבר הרבה.

לא חסרי עמוד שדרה בשביל זה.

ושהוא לא יהיה שקט וביישן איתי,
^אתה טועה, מאיפה לך בכלל מה נשים אוהבות? אתה גבר.
ולשאלה- כן אבל שלא יהיה בשקט ולא יתבייש כשהוא איתי.
בלי קשר-אני בעצמי די רועשת
שלא יהיה שקט ברמה שממש לא ידבר אבל שלא יצרח ויהיה ערס כזה
אנונימית
מה הקשר סדרות, מה אני נראית לך?
כן אני מתחברת לביישנים לרוב. ביישן-מצחיק זה ממש חמוד בעיניי ואני אוהבת את זה מאשר מישהו שישחק לי אותה קשוח או שבאמת יהיה קשוח ועם עודף ביטחון.
אתה מכליל מאוד.
לא ביישן ברמה כזאת. אני מתכוונת לזה שאני אעדיף מישהו שהוא קצת עדין עם רגישות מאשר מישהו עם חזות של "גבר".. זה לא בשבילי אני לא יודעת איך להסביר את זה..
אני חושבת שאם אני אוהב אותו לא יהיה לי אכפת שהוא מתבייש לבקש קטשופ .
אנונימי מספר אחד - אני שקטה , אולי נהיה שקטים ביחד(;
נשמה שלי לפעמים הזה ששקט הוא הזה שיש לו הכי הרבה ביטחון עצמי. כי זה שלא סותם תפה מפחד להישאר בשקט. אני למשל אוהב לדבר כשיש על מה לדבר. רוב הזמן משעמם אותי סתם לדבר. ויש בנות שאהבו ויש כאלה שלא. אז אי אפשר לסגור טת העניין בדעה אחת. כל בן אדם עם טעם שונה
כןן אבל שיתן לי יחס
אין לי בעיה עם בנים שקטים בכללי אבל לא הייתי יוצאת עם מישהו שהוא שקט
אני לא אןהבת כי אני בול ההפך ורוצה מישהו דומה לי
^ אני לגמרי ההפך וזאת הסיבה שאני אוהבת