10 תשובות
מביך ומוזר חח
אוהבת
אנונימית
האמת אני יותר אוהבת את המצחיקים והזורמים פשוט בגלל שזה מתאים לאופי שלי
אני לא יכולה להיות עם מישהו שקט כי אני לא שקטה בעצמי
אם הוא לא יגיב לדברים שאני אומרת לו ומדברת איתו זה יהיה די מוזר פנים מול פנים אם אני מדברת ואז הוא לא,
אבל כן בכללי, אני אוהבת.
I:
שיהיה עדין וביישן
אבל שיגיב ושלא יהיה אדיש
יש הבדל
מביך אבל ממש חמוד מצד שני
חחח ראית פעם אביר ביישן על סוס לבן?
רוב הבנות יעדיפו את ה"גבר" הקלאסי, הבניה חברתית שאומרת שגברים צריכים להיות יותר דומיננטים, אדישים, אגרסיביים, בעלי ביטחון וכו'.
אני בטוח שיש גם בנות שזה לא מה שהן מחפשות אבל בחברה שלנו זה כרגע די מוטמע.
ממליץ לך להיות עצמך, אל תחפש להשתנות בשביל בנות, תהיה מאושר בתור עצמך ומשם כבר ימשכו אליך:)
בהצלחה
אנונימי
^כן
אם אתה מתכנן להישאר ביישן אל תצפה שבנות ידברו איתך או יהיו מעוניינות בך, זה לא אומר שלא תמצא מישהי בסופו של דבר זה פשוט ייקח זמן ואתה כנראה לא תהיה בהרבה מערכות יחסים. שזה לא בהכרח רע, יותר חופש
בנוסף גם חשוב לדעת שאם יש משהו שאתה רוצה לשנות קצת תשנה.
אבל לא בשביל הבנות, בשביל עצמך, אם בא לך להיות יותר יוזם אתה יכול לנסות ולעשות תהליך, פשוט חשוב שהוא יהיה מהמניעים הנכונים.
אנונימי