5 תשובות
שואל השאלה:
אבל התרגלתי שיש לי ציונים טובים וגם כשאני חמש נקודות מתחת לממוצע שלי אני מרגישה ממש מבואסת ואני לא מצליחה להפסיק להרגיש ככה
אבל התרגלתי שיש לי ציונים טובים וגם כשאני חמש נקודות מתחת לממוצע שלי אני מרגישה ממש מבואסת ואני לא מצליחה להפסיק להרגיש ככה
אנונימית
ואם עובר אליך משהו אני ישמח שתכתבי לי דברים כאלה באמת ישמידו אותך מבפנים ואני לא רוצה שאף אחד יעבור את זה כי זה משמיד אותך מבפנים וזה באמת לא טוב
אמרת שאת ממש משקיעה זה בסדר שלא כל הציונים הם מאה העיקר שאת משקיעה זה הכי חשוב וגם אם לפעמיים יש ציונים פחות טובים זה קורה אנחנו בני אדם
לפעמים זה קורה וזה בסדר את יכולה לנסות לראות עם משהו השתנה בך או בסביבה שלך לי ירד הציונים לכמה זמן אחרי שההורים שלי התגרשו אבל זה רק תקופה ויכול להיות שעובר אליך משהו תנסי להירגע ולחשוב למה נראה לך זה קורה אם את רוצה עזרה או תכניקות אני ישמח לעזור
אני יודעת גם אני הרגשתי ככה היא מתעכזבת על פחות משמונים וחמש והייתי קוראת לעצמי מטומטמת ושאני לא יצליח בשום דבר ושאני לא טובה בכלום ודברים כאלה אבל זה בסדר
באותו הנושא: