10 תשובות
אין ספק שכן
כן
כן.
חד משמעית כן.
כן וזה פשוט יותר קשה
במתמטיקה קיבלתי 55 שלפני זה תמיד הייתי מקבל 80-90 ולמדתי ובמבחן שהיה עכשיו קיבלתי 87
ובשאר לא ממש אולי בלשון
אנונימי
כן מ80 ל70
מ85 ל50
מ100 ל80
התקופה הזאת מלחיצה ונוראית
אנונימית
לא, הם נשארו די אותו דבר, טובים ויפים
אצלי לא תודה לאל, בינתיים הציונים שלי אחלה וחלקם אפילו יותר גבוהים ממה שציפיתי. לשאלה השנייה- לא, זה פשוט לא מאוד מומלץ, כי אחרי הצבא זה די קשה. אבל בהחלט אפשרי ומלא עושים את זה.
כלכך....
לא הבנתי על מה המינוסים?
אנונימית