4 תשובות
לא נורא
תתעודדי שאת לא במצב שלי
אני נשארתי שנה
תתעודדי שאת לא במצב שלי
אני נשארתי שנה
אנונימי
כלום.. מה אכפת לך מהציונים כלכך
להתחיל להשקיע יותר. מה שהיה היה
שואל השאלה:
ברור שאכפת לי מהציונים ואני כן לומדת ומשקיעה ומתאכזבת כל הזמן מחדש אני פשוט מפחדת מההורים שלי
ברור שאכפת לי מהציונים ואני כן לומדת ומשקיעה ומתאכזבת כל הזמן מחדש אני פשוט מפחדת מההורים שלי
אנונימית
באותו הנושא: