4 תשובות
לא נורא
תתעודדי שאת לא במצב שלי
אני נשארתי שנה
אנונימי
כלום.. מה אכפת לך מהציונים כלכך
להתחיל להשקיע יותר. מה שהיה היה
שואל השאלה:
ברור שאכפת לי מהציונים ואני כן לומדת ומשקיעה ומתאכזבת כל הזמן מחדש אני פשוט מפחדת מההורים שלי
אנונימית