92 תשובות
ממש לא, יש המון כמוך.
שואל השאלה:
דווקא בשכבה שלי אין...
דווקא בשכבה שלי אין...
ממש לא. לא רק הבנות התדרדרו גם הבנים לאף אחד חא אכפת אחד מהשני..
את לגמרי בסדר. כל הכבוד לך שאת לא מושפעת כמוהן.
חוץ מזה מה אכפת לך מהן בכלל
חוץ מזה מה אכפת לך מהן בכלל
אנונימי
זה שזה הסוג של הבנות בשכונה שלך זה לא אומר שזה כל "הבנות של היום"
וזה שאת ההפך מהן זה בסדר ואת בסדר פשוט יש בנות כאלה וכאלה כאלה וכל מיני סוגים
וזה שאת ההפך מהן זה בסדר ואת בסדר פשוט יש בנות כאלה וכאלה כאלה וכל מיני סוגים
טוב "הבנות של היום ממש הדרדרו"
לא כי פעם בגיל 15 לא היו בנות שהיו שוכבות עם גברים ומשחקות את עצמן שרליל** אבל הכי קל לבוא להגיד "זה רק בדור שלנו ואני לא כזה כי אני כה שונה ומיוחד ומתעלה מכולם".
מותק את בסדר גמור את לא צריכה להסתכל על מה שאחרים עושים, תעשי את הבחירות שלך וכמו שאת מצפה שלא ישפטו אותך על סמך הבחירות שלך והדרך חיים שלך, אל תשפטי אותן.
זכותן ללבוש מה שבא להן, ולשמוח וכן לעשות רעש ולהנות עם המין השני.
זה הכל.
עריכה:
חברה אני מבקשת להפסיק לבקש ממני בפרטי את הסיפור והסרטון על הילדה, זה סיפור אישי ואני מבקשת לא לדבר עליו, כי אני בטוחה שאותו ילדה לא הייתה רוצה שיופץ.
לא כי פעם בגיל 15 לא היו בנות שהיו שוכבות עם גברים ומשחקות את עצמן שרליל** אבל הכי קל לבוא להגיד "זה רק בדור שלנו ואני לא כזה כי אני כה שונה ומיוחד ומתעלה מכולם".
מותק את בסדר גמור את לא צריכה להסתכל על מה שאחרים עושים, תעשי את הבחירות שלך וכמו שאת מצפה שלא ישפטו אותך על סמך הבחירות שלך והדרך חיים שלך, אל תשפטי אותן.
זכותן ללבוש מה שבא להן, ולשמוח וכן לעשות רעש ולהנות עם המין השני.
זה הכל.
עריכה:
חברה אני מבקשת להפסיק לבקש ממני בפרטי את הסיפור והסרטון על הילדה, זה סיפור אישי ואני מבקשת לא לדבר עליו, כי אני בטוחה שאותו ילדה לא הייתה רוצה שיופץ.
זה אומר שאת היחידה שבסדר
את לגמרי בסדר , ילדה טובה וטוב שכך
לא, זה אומר שאת תקינה
ועוד נשארו שפויות בעולם זה
ועוד נשארו שפויות בעולם זה
מסכימה איתך אבל זה הגוף שלהן שישמו מה שבאלהן
אני מסכימה איתך במובן של מתנהגות כאילו הן גדולות.
אבל אני לא חושבת שלהשאר עד מאוחר בלילה זה לא בסדר.
שלהתלבש חשוף זה לא בסדר, כאילו בואי..
נמרחות על בנים.. סך הכל זה הגיל וזה הורמונים וכל עוד זה לא נגרר ללהתנשק עם כל הידידים שלך אז מה רע זה נעים לשני הצדדים זה לא משהו רע כל עוד אין חבר או משהו (במידה כמובן).
אבל אני לא חושבת שלהשאר עד מאוחר בלילה זה לא בסדר.
שלהתלבש חשוף זה לא בסדר, כאילו בואי..
נמרחות על בנים.. סך הכל זה הגיל וזה הורמונים וכל עוד זה לא נגרר ללהתנשק עם כל הידידים שלך אז מה רע זה נעים לשני הצדדים זה לא משהו רע כל עוד אין חבר או משהו (במידה כמובן).
אנונימית
דבר ראשון שורט וסטרפלס לא אומר לבת שהיא הידרדרה נתחיל מזה , אבל בשער הדברים אני מסכימה אנחנו בסך הכול , ואת בסדר גמור
שואל השאלה:
כן...
כן...
אני מרגישה בדיוק כמוך. כאילו. אני לא חושבת שאני לא בסדר. אלא הן. בנות מושפעות.
וכל הכבוד לך.
וכל הכבוד לך.
את יותר בסדר מהן
עדיף לך לא להשתנות אליהן זה פשוט התנהגות לא טובה
עדיף לך לא להשתנות אליהן זה פשוט התנהגות לא טובה
את מצויינת, גם אני ככה, אני תמיד רואה בנות כאלה ותוהה איפה ההורים שלהן
כל אחד ומה שעושה לו טוב
אם הן רוצות להימרח על בנים שיהיה להן בכיף,את לא חייבת להיות כמוהן..
אגב לא רואה בעיה בזה שהן לובשות שורט וסטרפלס
אם הן רוצות להימרח על בנים שיהיה להן בכיף,את לא חייבת להיות כמוהן..
אגב לא רואה בעיה בזה שהן לובשות שורט וסטרפלס
אנונימית
בגלל 12-13 שיחקתי מיקמק
הזוי.. את בסדר לגמרי
הזוי.. את בסדר לגמרי
אהבה שלי את ממש בדיוק כמוני
אלה החיים שלהן..לא מסכימה עם הבחירות שלהן אבל שיעשו מה שטוב להן
מה נסגר עם הנוער של היום?
בפאקינג גיל 13? למצוץ ל80 ילדים?
בשבילה אני אומר שהיא תהיה גדולה היא ממש תצטער על זה..
בפאקינג גיל 13? למצוץ ל80 ילדים?
בשבילה אני אומר שהיא תהיה גדולה היא ממש תצטער על זה..
אנונימי
אנונימי הראשון בתשובה 2 שלח פרטי כפרה
עוד ילדה בת 13 שמעריצה את דיימון וחושבת שהיא כה שונה ומיוחדת
אנונימית
בסדר שלח אחי לא אכפת לי מהסרטון
פרטי
אנונימי אני מכירה את הילדה הזאת!
היא איתי בשכבה ופעם היינו חברות טובות עד שהיא ...הפכה למה שהיא הפכה
ומלא אמרו לי שיש סרטון שלה ... אתה יודע והייתי בשוק כי זה הכי לא התאים לה
היא איתי בשכבה ופעם היינו חברות טובות עד שהיא ...הפכה למה שהיא הפכה
ומלא אמרו לי שיש סרטון שלה ... אתה יודע והייתי בשוק כי זה הכי לא התאים לה
אנונימית
את מקסימה ןכל הכבוד על הדעה העצמית שלך
חחח לא אומרת
אבל השם של הילדה מתחיל ב ש' נכון?
אבל השם של הילדה מתחיל ב ש' נכון?
אנונימית
חח אז גם אצלי יש ילדה כזאתת
אני באמת לא משקרת
אני באמת לא משקרת
אנונימית
וואי אפשר להפסיק לדבר על הילדה בת ה-13.
נראה לי שאני יודעת על מי אתם מדברים כי היא הייתה איתי בשכבה.
ובסדר גם אם זו לא היא הייתה לי ילדה כזו בשכבה ויכולה להגיד לכם שזה ממש לא בסדר שאתם מדברים עליה בצורה כזו, ומוכנים להעביר סרטונים אחד לשני עליה.
עזבו את זה שזה עבירה על החוק להעביר סרטון של קטינה.
היא בן אדם. תחשבו שאתם הייתם במקומה! אז אם אפשר פשוט להוריד אותה מהשיח.
אני שהייתה לי ילדה כזו בשכבה ואני התרחקתי ממנה כי הבנתי שמשהו בה לא בסדר, אמרתי זאת גם לילדים אחרים ככה שגם הם ידעו להיזהר ממנה כי היא מאוד מניפולטיבית עוד לפני כל הסיפור עם היחסי מין, כשתחילו הסיפורים והסרטונים בשכבה לעולם לא השתמשתי בזה נגדה למרות שהיו בינינו יחסים של חרמות וכדומה.
כי זה לא משהו שאפשר לדבר עליו, שלגיטימי לדבר עליו ולהפיץ אותו. זה הכל.
אז אם אפשר להפסיק את הדיון הזה. תודה.
נראה לי שאני יודעת על מי אתם מדברים כי היא הייתה איתי בשכבה.
ובסדר גם אם זו לא היא הייתה לי ילדה כזו בשכבה ויכולה להגיד לכם שזה ממש לא בסדר שאתם מדברים עליה בצורה כזו, ומוכנים להעביר סרטונים אחד לשני עליה.
עזבו את זה שזה עבירה על החוק להעביר סרטון של קטינה.
היא בן אדם. תחשבו שאתם הייתם במקומה! אז אם אפשר פשוט להוריד אותה מהשיח.
אני שהייתה לי ילדה כזו בשכבה ואני התרחקתי ממנה כי הבנתי שמשהו בה לא בסדר, אמרתי זאת גם לילדים אחרים ככה שגם הם ידעו להיזהר ממנה כי היא מאוד מניפולטיבית עוד לפני כל הסיפור עם היחסי מין, כשתחילו הסיפורים והסרטונים בשכבה לעולם לא השתמשתי בזה נגדה למרות שהיו בינינו יחסים של חרמות וכדומה.
כי זה לא משהו שאפשר לדבר עליו, שלגיטימי לדבר עליו ולהפיץ אותו. זה הכל.
אז אם אפשר להפסיק את הדיון הזה. תודה.
אני חושבת על זה במשך שנה וזה קצת מלחיץ אותו, ואני בכלל בת 12
מסכימה איתך לגמרי, כל הכיתה שלי כזו. אני בין היחידות שכמוני אצלי בכיתה , אז כל מי שכמוני מחשיבים אותנו בתור ה- "חנוניות"
סתם דפוקים. שימי פס.
סתם דפוקים. שימי פס.
כן אני יודעת על מי אתה מדבר נראלי כי היא מאוד התפרסמה מהסיפור הזה הילדה מהשכבה שלי.
אבל בחייאת נא להפסיק לדבר עליה כי זה לא במקום ובכללי אתם לא רוצים להתערב בסיפור הזה.
הבנים בשכבה שלי שהיו מעורבים איתה הסתבכו לגמרי כי הם הפיצו את הסיפורים והסרטונים, אז פשוט תעבירו נושא ועל תדברו על הילדה הזו שאני בטוחה שהיא לא רוצה שהסרטון יופץ ומתביישת בו.
אבל בחייאת נא להפסיק לדבר עליה כי זה לא במקום ובכללי אתם לא רוצים להתערב בסיפור הזה.
הבנים בשכבה שלי שהיו מעורבים איתה הסתבכו לגמרי כי הם הפיצו את הסיפורים והסרטונים, אז פשוט תעבירו נושא ועל תדברו על הילדה הזו שאני בטוחה שהיא לא רוצה שהסרטון יופץ ומתביישת בו.
אבל אני לא מעבירה סרטונים שלה.. חס וחלילה
עזבי את זה שבכלל לא קיבלתי את הסרטון הזה ואם הייתי מקבלת הייתי עוצרת את כל זה
אני בכלל מסרבת להאמין שהיא עשתה את זה
עזבי את זה שבכלל לא קיבלתי את הסרטון הזה ואם הייתי מקבלת הייתי עוצרת את כל זה
אני בכלל מסרבת להאמין שהיא עשתה את זה
אנונימית
יופי, לכן לא דיברתי עלייך.
אני מדברת על השיחה של הבנים שמנהלים פה שמדברים על הילדה כאילו היא עצמה לקחה את הסרטון והפיצה אותו.
זה מישהו צילם מה שהיא עשתה בין דלתות סגורות ונכון המקום שהיא עשתה אותו היה דבילי ומסוכן ולכן היא נתפסה, אבל אין זו סיבה להמשיך ולדבר על זה ועל אותה ילדה ועל אותו סרטון שצריך לשכוח ממנו לטובתנו ולטובתה שגם היא תוכל להתקדם ממנו.
אני מדברת על השיחה של הבנים שמנהלים פה שמדברים על הילדה כאילו היא עצמה לקחה את הסרטון והפיצה אותו.
זה מישהו צילם מה שהיא עשתה בין דלתות סגורות ונכון המקום שהיא עשתה אותו היה דבילי ומסוכן ולכן היא נתפסה, אבל אין זו סיבה להמשיך ולדבר על זה ועל אותה ילדה ועל אותו סרטון שצריך לשכוח ממנו לטובתנו ולטובתה שגם היא תוכל להתקדם ממנו.
אנונימית שלחי לי פרטי
אני בכלל רוצה לדווח על זה אבל אני יודע שהילדים פה בני 14 שמכירים אותה לא ידווחו כי הם לא רוצים להסתבך וזה וגם יש לי קשרים
הסיפור כבר מדווח והמשטרה מעורבת.
זה שנשלח לך את הסירטון לא יגרום למצב להשתפר זה רק יגיע ליותר אנשים.
לכן אני מבקשת מכולם, לא להעביר את הסרטון.
ובבקשה גם לא לבקש.
תודה ונא להפסיק לדבר על זה.
זה שנשלח לך את הסירטון לא יגרום למצב להשתפר זה רק יגיע ליותר אנשים.
לכן אני מבקשת מכולם, לא להעביר את הסרטון.
ובבקשה גם לא לבקש.
תודה ונא להפסיק לדבר על זה.
אה את מעולה הם אלה שמוזרות
אנונימי בחייאת סתום תפה זה כבר לא מצחיק.
שכל אחת צעשה מה שהיא רוצה אלוהים תעזבו אותם בשקט
אני עולה לכיתה ח וזה ממש מזעזעת מהבנות הפרחות כאילו כל אחד נראלי מזועזע מהן
חחח אנונימי השני, צחקתי בקול
זה הבנות הישראליות מתנהגות ככה
לאלאלא אני כמוך (בת 13)
זה לא רק ישראליות, זה בכל מדינה מפותחת כרגע...
אירופאיות מתורבתות ולא מתנהגוץ כמו פרחות בישראל הדברים האלה נפוצים
האמת שבאמת היתה "הדרדרות" בשנים האחרונות אצל בנות בגילאים קטנים..
אני בגיל 12 שיחקתי מיינקרפט והשאיפה שלי היתה לקנות חולצה בקניון עם חברה ולהגיד למורה בבית ספר.
אנע מסתכלת על בנות קטנות בטיק טוק ואני קצת מרחמת עליהן שככה מהר הם מאבדות את התמימות
אני בגיל 12 שיחקתי מיינקרפט והשאיפה שלי היתה לקנות חולצה בקניון עם חברה ולהגיד למורה בבית ספר.
אנע מסתכלת על בנות קטנות בטיק טוק ואני קצת מרחמת עליהן שככה מהר הם מאבדות את התמימות
זה אומר שאת ממעט הבנות מגילך שעוד בסדר.
שומעים "גברים" שכמותכם.
אתם לא רוצים ילדה כי אתם מפחדים שתעשה שטויות?
וואלה אולי אם תדעו לחנך אותה היא תרגיש שהיא תוכל לפנות אליכם ובכך לא תחפש מישהו לדבר איתו שינצל אותה ואת התמימות שלה.
אתם יודעים, אני לעולם לא ירצה גבר.
כי בשונה מנשים שנותנות, הגברים יודעים רק לקחת.
אתם הולכים שוכבים עם אישה שנתנה את גופה עבורכם, ואז אומרים עליה שהיא שרלי** אבל מתוקים אתם ידעתם מי היא, ועדיין זה לא עצר אתכם מלפרוק עליה את הצורכן המיני שלכם.
אז מדוע אתם יותר טובים?
זה כמו להיות נגד זנות ואז ללכת לשלם לזונה.
תפסיקו להיות צבועים.
למה גברים לא אוהבים בנות שנותנות? ואז כשהן נותנות ואתם "עושים אותה" רק אחר כך אתם נזכרים להגיד שהיא שרלי**, נכון? כי באותו רגע היה חשוב לכם רק לפרוק את הצורכן המיני שלכם.
בת זכותה לעשות עם גופה כל דבר שיתחשק לה.
אם לא בא לכם בת בגלל שאתם מפחדים שהיא תשכב עם בחור.
אני מפחדת שיהיה לי בן שישפוט בנות כי הן שוכבות עם בחור בזמן שהוא יחשוב שמותר לו לשכב עם איזו אישה שהוא רוצה.
כי למה לפחד? זה לא כאילו הוא יכול להיכנס להריון? הצרה לא עליו.
עזבו את זה,
כמה בנים אישה צריכה לשכב איתם כדי להיחשב לשרלי**?
8-10?
וכמה גבר כדי להיחשב לאחד?
20? 50? 200?
נראה כי לא התקדמנו באמת בחברה.
אתם לא רוצים ילדה כי אתם מפחדים שתעשה שטויות?
וואלה אולי אם תדעו לחנך אותה היא תרגיש שהיא תוכל לפנות אליכם ובכך לא תחפש מישהו לדבר איתו שינצל אותה ואת התמימות שלה.
אתם יודעים, אני לעולם לא ירצה גבר.
כי בשונה מנשים שנותנות, הגברים יודעים רק לקחת.
אתם הולכים שוכבים עם אישה שנתנה את גופה עבורכם, ואז אומרים עליה שהיא שרלי** אבל מתוקים אתם ידעתם מי היא, ועדיין זה לא עצר אתכם מלפרוק עליה את הצורכן המיני שלכם.
אז מדוע אתם יותר טובים?
זה כמו להיות נגד זנות ואז ללכת לשלם לזונה.
תפסיקו להיות צבועים.
למה גברים לא אוהבים בנות שנותנות? ואז כשהן נותנות ואתם "עושים אותה" רק אחר כך אתם נזכרים להגיד שהיא שרלי**, נכון? כי באותו רגע היה חשוב לכם רק לפרוק את הצורכן המיני שלכם.
בת זכותה לעשות עם גופה כל דבר שיתחשק לה.
אם לא בא לכם בת בגלל שאתם מפחדים שהיא תשכב עם בחור.
אני מפחדת שיהיה לי בן שישפוט בנות כי הן שוכבות עם בחור בזמן שהוא יחשוב שמותר לו לשכב עם איזו אישה שהוא רוצה.
כי למה לפחד? זה לא כאילו הוא יכול להיכנס להריון? הצרה לא עליו.
עזבו את זה,
כמה בנים אישה צריכה לשכב איתם כדי להיחשב לשרלי**?
8-10?
וכמה גבר כדי להיחשב לאחד?
20? 50? 200?
נראה כי לא התקדמנו באמת בחברה.
ממש לא זה אומר שאת הכי בסדר
כל החרמנים פה שרוצים את הסרטון, אתם ההסבר ללמה חצי מהנוער של היום מדורדר בצורה מזוויעה.
ברצינות כאילו, למה שתראו את הסרטון? כדי שיופץ בכל הארץ? ואז עוד ילדה תיהרס לנו פה מבושה
החיים שלה הם שלה, גם אפ היא עושה את זה וזה מוריד מהערך שלה עדיין, זאת הפרטיות שלה ואין לאף אחד זכות לקחת את זה ממנה.
ברצינות כאילו, למה שתראו את הסרטון? כדי שיופץ בכל הארץ? ואז עוד ילדה תיהרס לנו פה מבושה
החיים שלה הם שלה, גם אפ היא עושה את זה וזה מוריד מהערך שלה עדיין, זאת הפרטיות שלה ואין לאף אחד זכות לקחת את זה ממנה.
אנונימית
יש מלא כמוך ואת הכי בסדר שיש
את בת מדהימה
את בת מדהימה
אנונימית
גם אני כמוך..
רק שאני בת 16
רק שאני בת 16
אני גם בת 13 ואני בול כמוך
מסכים איתך מאודד!
פשוט חיות בסרט, מושפעות מזה שיש להן טלפון מגיל קטן..
פשוט חיות בסרט, מושפעות מזה שיש להן טלפון מגיל קטן..
את תהיי מי שאת והן שיישארו מי שהן
שכל אחד יעשה מה שטוב לו אל תשפטי אותן על זה שהן מתנהגות איך שמתחשק להן והן לא אמורות לשפוט אותך שאת לא כמוהן זה הכל
שכל אחד יעשה מה שטוב לו אל תשפטי אותן על זה שהן מתנהגות איך שמתחשק להן והן לא אמורות לשפוט אותך שאת לא כמוהן זה הכל
אוקיי אבל מה הבעיה בשורט קצר וסטרפלס? כמו שלא היית רוצה שישפטו אותך למה את שופטת אותן? הן עושות מה שטוב להן ומתלבשות איך שהן אוהבות
אוקיי זה לא אמור לעניין אותך שיעשו מה שבא להן ואת הכי בסדר גמור
כן את ממש צודקת שבנות הדרדרו
מה אכפת לך?
אני מה שאת ושאר הילדים מהתגובות כאן מגדירה ילדה מדורדרת. ואני לא מבינה איך ההתנהגות שלי פוגעת בך אישית
אני מה שאת ושאר הילדים מהתגובות כאן מגדירה ילדה מדורדרת. ואני לא מבינה איך ההתנהגות שלי פוגעת בך אישית
אמאלה זה כל כך נכון כל השכבה שלי עם בנים מעשנות ושמות בגדים של פרחות ואני עוד לא בת ארבע עשרה ואני ממש לא כמוהם אני פשוטה רגועה לא עושה בלגנים
אני לא רואה שום בעיה בזה שהן יוצאות בלילה עם חברים שלהן זה לא דבר רע והכל בסדר.
שיתנהגו כמו פרחות, שיקללו, שימרחו על בנים, לא אכפת לי! הן מתנהגות איך שהן רוצות, אם הן היו שואלות את דעתי בעניין הייתי אומרת להן מה דעתי אבל לא הייתי אומרת להן להשתנות או שופטת אותן כי הן לא אני, וזה לא העניין שלי.
תנו לאנשים לחיות ותפסיקו לחפש אותם ולשפוט אותם, כל עוד זה לא נוגע אליכם ולא פוגע בכם, אל תתערבו בעניינים שלהן, כמו שאני לא אבוא אלייך ואגיד לך שזה לא בסדר שאת לא כמוהן.
שיתנהגו כמו פרחות, שיקללו, שימרחו על בנים, לא אכפת לי! הן מתנהגות איך שהן רוצות, אם הן היו שואלות את דעתי בעניין הייתי אומרת להן מה דעתי אבל לא הייתי אומרת להן להשתנות או שופטת אותן כי הן לא אני, וזה לא העניין שלי.
תנו לאנשים לחיות ותפסיקו לחפש אותם ולשפוט אותם, כל עוד זה לא נוגע אליכם ולא פוגע בכם, אל תתערבו בעניינים שלהן, כמו שאני לא אבוא אלייך ואגיד לך שזה לא בסדר שאת לא כמוהן.
לא.. ופעם כולן היו נסיכות שישנות ב9 ומדברות בשפה גבוהה ולא מעשנות.
נו בחייך
נו בחייך
ככה זה הטבע היום
אני באותה סיטואציה בדיוק , זה לא אומר שאנחנו לא בסדר , אם כבר הן לא בסדר
אמלה אני גם חושבת ככה! זה מזעזע
תאמיני לי את צודקת וכל הפמניסטיות יכולות לקפוץ לי הדור של היום בנות 12 מאבדות בתולים מתלבשות כמו נערות ליווי שותות מעשנות חבל שאין את החינוך של פעם
אנונימי
הדור לא הדרדר שה תמיד היה ככה תמיד היה דור מרדן אבל פשוט עכשיו שמים לזה יותר לב כי יש לנו את כל הרשתות החברתיות
אבל צודקת הדור שלנו ממש שונה מהדורות הקודמים
ולגביך תעשי מה שאת רוצה כי אין כזה דבר שאת מחוץ למשהו מסוים את בסדר גמור
אבל צודקת הדור שלנו ממש שונה מהדורות הקודמים
ולגביך תעשי מה שאת רוצה כי אין כזה דבר שאת מחוץ למשהו מסוים את בסדר גמור
זה לא קשור לבנות של היום
גם בעבר היו בנות שמתנהגות ככה ובנות שלא
יש מלא סוגים של בנות אבל זה לא משהו חדש
גם בעבר היו בנות שמתנהגות ככה ובנות שלא
יש מלא סוגים של בנות אבל זה לא משהו חדש
בעבר תאמיני לי לא היו ככה בכמויות האלו והחינוך של פעם היה הרבה יותר טוב
אנונימי
מצצה ל80? ואו
אני באמת בשוק
אני באמת בשוק
אנונימית
לא זה אומר שאת מושלמת
דבר ראשון מה הבעיה בשורט ובסטרפלס אני לובשת את זה ואני לא פרחה או צ'אחלה דבר שני זה מה שיצא מהילדים האלה אין כ"כ מה לעשות עם זה זה פשוט החלטה של ההורים מתי חשים גבולות ומתי לא
the devils eyes צודקת בכל מילה
אני באמת לא מבינה אתם מפחדים שתהיה לכם בת כזאת אבל לא מפחדים שיהיה לכם בן כזה? אני אישית מפחדת שיהיה לי בן שיחשוב בצורה צבועה ומלאת סטנדרטים כפולים כזאת, מבחינתי זה להיכשל בתור אמא
אני באמת לא מבינה אתם מפחדים שתהיה לכם בת כזאת אבל לא מפחדים שיהיה לכם בן כזה? אני אישית מפחדת שיהיה לי בן שיחשוב בצורה צבועה ומלאת סטנדרטים כפולים כזאת, מבחינתי זה להיכשל בתור אמא
אנונימית
אני ממש כמוך, כל החברות שלי הולכות לטייל באחד בלילה עד 8 בבוקר.
אני ההפך הגמור מהן גם
זה שאת שונה לא אומר שאת לא בסדר, את מיוחדת
אני ההפך הגמור מהן גם
זה שאת שונה לא אומר שאת לא בסדר, את מיוחדת
זכותן לעשות מה שבא להן, וגם זכותך. אז מה אם את ההפך הגמור, תסתובבי עם אנשים בסגנון שלך, זה לא אומר שהדרך של אחרים פחות או יותר טובה.
נראה לי שאת יודעת שזה לא אומר שאת לא בסדר, שיהיה בהצלחה
נראה לי שאת יודעת שזה לא אומר שאת לא בסדר, שיהיה בהצלחה
חמודה שלי היו מתים להיות כמוך -לא מושפעים מילדי הזבל
הבנות של היום -אלה שלא ככ דואגות לעצמם פחדם טוב -פשוט דופקות לעצמם את החיים בכל תחום
הבנות של היום -אלה שלא ככ דואגות לעצמם פחדם טוב -פשוט דופקות לעצמם את החיים בכל תחום
זה לא מעיד על משהו רע
כל הכבוד לך! את בסדר גמור. הדור פשוט התדרדר.
מה את רוצה זכותן לעשות מה שהן רוצות וללבוש מה שהן רוצות זה לא עניינך ולא עניין של אף אחד זה שאת לא כמוהן זה לא נותן לך את הזכות לשפוט אותן זה מגעיל ומכוער מאוד לדעתי אסור לשפוט אף אחד חוץ מאת עצמך
שמעי, זה קרה בכל דור.
אני שנתון 90 וגם בדור שלי כל המבוגרים אמרו שאנחנו דור חרא, וגם לאבא שלי אמרו ככה זה בסדר כל הכבוד שאת לא נגררת, אבל כן אני יכול להבין מה את מתכוונת, הדור הנוכחי די דפוק אבל הדור שלי לא דפוק פחות, פשוט הדור הזה עם יותר נגישות להכול ולרשתות חברתיות.
אני שנתון 90 וגם בדור שלי כל המבוגרים אמרו שאנחנו דור חרא, וגם לאבא שלי אמרו ככה זה בסדר כל הכבוד שאת לא נגררת, אבל כן אני יכול להבין מה את מתכוונת, הדור הנוכחי די דפוק אבל הדור שלי לא דפוק פחות, פשוט הדור הזה עם יותר נגישות להכול ולרשתות חברתיות.
אנונימי
מה זה ההכללות האלה
ומה זה עניינך
ומה זה עניינך
להפך, את יותר טובה מהן תמשיכי ככה
תקשיבי אני לא יודעת למה אנשים כותבים את זה שאת יותר טובה מהן אבל את לא יכולה לדעת את לא מכירה אותן אישי וממש מעצבן אותי שאת שופטת אותן זה לא עניינך וזה לא עניין של אף אחד אז תתעסקי בעניינים שלך ואל תדחפי את האף שלך לבגדים ולהתנהגות של בנות אחרות
אנונימית
לשאלה, נערות שיוצאות לבלות עם חברים בלילות זה נורמלי לחלוטין. כנ"ל לגבי ללבוש שורט וסטרפלס. ואין לזה קשר לדור- כולה נערות שעושות חיים.
הדיון המתמשך בתגובות לגבי ילדה מסויימת (דיון שאינו רלוונטי לשאלה באף צורה) פשוט נוראי ומגעיל. אתם בוחרים לשפוט מישהי מהצד בלי להבין אותה או בכלל את המצב, ואתם פשוט מדברים באופן מגעיל, הייתי אומר גם סקסיסטי וצבוע, ובכנות אם אני חושב שיש משהו רע בדור של היום- זה אתם, דוגמא ומופת לשיימינג, צביעות, שפיטה מהירה וחוסר אמפתיה בעידן הדיגיטלי.
הדיון המתמשך בתגובות לגבי ילדה מסויימת (דיון שאינו רלוונטי לשאלה באף צורה) פשוט נוראי ומגעיל. אתם בוחרים לשפוט מישהי מהצד בלי להבין אותה או בכלל את המצב, ואתם פשוט מדברים באופן מגעיל, הייתי אומר גם סקסיסטי וצבוע, ובכנות אם אני חושב שיש משהו רע בדור של היום- זה אתם, דוגמא ומופת לשיימינג, צביעות, שפיטה מהירה וחוסר אמפתיה בעידן הדיגיטלי.
גם אני בת 13 וגם הילדות בשכבה שלי מתנהגות ככה ואני ההפך מהן וקשה לי להסתדר איתן
זה בעייתי
זה בעייתי
את בסדר והם בסדר. שיעשו מה שהן רוצות
זה ממש לא אומר שהן הדרדרו.
מה אכפת לכם מה הן לובשות ואיך הן מתנהגות? שכל אחד יהיה אדם לעצמו ויעשה מה שבראש שלו ואל תחליטו בשבילו מה טןב לו ומה לא.
קדימה אני מוכנה לכמות המינוסים שיהיו כאן ;)
מה אכפת לכם מה הן לובשות ואיך הן מתנהגות? שכל אחד יהיה אדם לעצמו ויעשה מה שבראש שלו ואל תחליטו בשבילו מה טןב לו ומה לא.
קדימה אני מוכנה לכמות המינוסים שיהיו כאן ;)
אחותי אני מכירה את ההרגשה גם אני הייתי פעם ככה. עצה שלי אם את ממורמרת ומקנא פשוט תעשי את זה גם(:
אנונימית
תקשיבי אני לא יודעת למה אנשים כותבים את זה שאת יותר טובה מהן אבל את לא יכולה לדעת את לא מכירה אותן אישי וממש מעצבן אותי שאת שופטת אותן זה לא עניינך וזה לא עניין של אף אחד אז תתעסקי בעניינים שלך ואל תדחפי את האף שלך לבגדים ולהתנהגות של בנות אחרות
אנונימית
מסכימה איתך אנונימית!!!