3 תשובות
הרמה של המבחנים נהיית קשה יותר. חוץ מזה - שאף אדם לא יכול להיות בטופ כל הזמן, יש ירידות לפעמים. זה קשה - אני ממש מבינה.
אני יכולה להגיד לך שמתחילת השנה עד כה (תודה לאל) בחיים לא קיבלתי פחות מ80, ורוב הציונים שלי הם כן טובים - אבל פתאום במבחן בלשון שהיה ב14.2 קיבלתי 77, ולקחתי את זה מאוד קשה. היום היה לי מבחן בפיסיקה, ואני מקווה שאני לא ארד.
אני ממש מבינה אותך, וזה מתסכל בצורה מאוד מאוד קשה. אני עד היום בוכה על הציון בלשון, ומקווה לא לרדת עוד. הלוואי אמן.
אני יכולה להגיד לך שמתחילת השנה עד כה (תודה לאל) בחיים לא קיבלתי פחות מ80, ורוב הציונים שלי הם כן טובים - אבל פתאום במבחן בלשון שהיה ב14.2 קיבלתי 77, ולקחתי את זה מאוד קשה. היום היה לי מבחן בפיסיקה, ואני מקווה שאני לא ארד.
אני ממש מבינה אותך, וזה מתסכל בצורה מאוד מאוד קשה. אני עד היום בוכה על הציון בלשון, ומקווה לא לרדת עוד. הלוואי אמן.
אנונימית
כולנו ככה נמאס כבר
כי את לא לומדת מספיק/טוב
באותו הנושא: